20/12

Zarządzenie Nr 20/12
Kierownika Urzędu

z dnia 10 grudnia 2012 r.

w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia inwentaryzacji składników aktywów, przekazanych przez Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie

     Na podstawie  art. 26 ust. 2 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (tj. DZ.U. 2009r. Nr 152, poz. 1233 ze zm.), zarządzam co następuje:

§ 1. Zarządzam przeprowadzenie inwentaryzacji składników aktywów, przekazanych przez Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie.

§ 2. Do przeprowadzenia spisu powołuję komisję w składzie:

1) Teresa Borowska - Przewodniczący
2) Kamil Markiewicz - Członek
3) Artur Jaworski - Członek

§ 3. Wyniki inwentaryzacji zostaną przekazane do Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Warszawie.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

  Wójt

Adam Tobota
  • 20/12 ( PDF, 152.27 KB ) Podgląd załącznika 20/12

    Zarządzenie Nr 20/12 Kierownika Urzędu z dnia 10 grudnia 2012 r. w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia inwentaryzacji składników aktywów, przekazanych przez Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych ...

Metryka strony

Udostępniający: Wójt Adam Tobota

Wytwarzający/odpowiadający: Artur Jaworski

Data wytworzenia: 2012-12-10

Wprowadzający: Artur Jaworski

Data wprowadzenia: 2012-12-11

Data modyfikacji: 2012-12-11

Opublikował: Artur Jaworski

Data publikacji: 2012-12-11