Ponowne wykorzystanie
Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego to wykorzystywanie przez osoby fizyczne, osoby prawne i jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, informacji sektora publicznego, niezależnie od sposobu jej utrwalenia (w szczególności w postaci papierowej, elektronicznej, dźwiękowej, wizualnej lub audiowizualnej) w celach komercyjnych lub niekomercyjnych innych niż pierwotny publiczny cel, dla którego informacja została wytworzona (art. 2 ustawy z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego).
Jeżeli informacja sektora publicznego :
- nie została udostępniona na stronie BIP lub innej oficjalnej stronie internetowej gminy,
- ma być wykorzystana przez wnioskodawcę na warunkach innych niż zostały dla tych informacji określone,
- została udostępniona lub przekazana na podstawie odrębnych przepisów określających zasady i tryb dostępu do informacji będących informacjami sektora publicznego,
jej udostępnianie, w celu ponownego wykorzystania, następuje na wniosek, którego wzór stanowi załącznik do zarządzenia Nr 6/16 Kierownika Urzędu z dnia 23 sierpnia 2016 r. w sprawie określenia warunków ponownego wykorzystywania informacji sektora publicznego.
Uzupełniony wniosek należy przekazać drogą elektroniczną lub pocztą do Urzędu Gminy Mielnik.
Przed wysłaniem wniosku prosimy o zapoznanie się z następującymi aktami prawnymi:
- Zarządzenie Nr 6/16 Kierownika Urzędu z dnia 23 sierpnia 2016 r. w sprawie określenia warunków ponownego wykorzystywania informacji sektora publicznego (treść)
- Ustawa z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego (Dz.U. 2016 r. poz. 352)
Metryka strony