Informacje dla sygnalistów

W związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U.2024.928) Urząd Gminy Mielnik informuje, co następuje:

  1. Zgłoszenie naruszenia prawa w Urzędzie Gminy Mielnik może być dokonane za pomocą następujących kanałów zgłaszania:
    1. na adres do korespondencji: TBD MAZOWSZE Sp. z o.o., ul. Asłanowicza 18, 08-110 Siedlce z dopiskiem: "Sygnalista – zgłoszenie. NIE OTWIERAĆ";
    2. poprzez e-mail na adres sygnalista@tbdsiedlce.pl, tytuł maila: Sygnalista – zgłoszenie;
    3. ustnie podczas bezpośredniego spotkania, zorganizowanego w terminie 14 dni od otrzymania wniosku o taką formę zgłoszenia.
  2. Za zgodą Sygnalisty zgłoszenie ustne będzie dokumentowane w formie:
    1. nagrania rozmowy, umożliwiającego jej wyszukanie, lub
    2. protokołu rozmowy, odtwarzającego jej dokładny przebieg.
  3. Szczegółowe informacje związane z zasadami i trybem zgłaszania przez Sygnalistów informacji o naruszeniu prawa w sposób zapewniający rzetelne i niezależne rozpoznanie zgłoszenia oraz w sposób zapewniający ochronę Sygnalisty przed działaniami o charakterze odwetowym, represyjnym, dyskryminacyjnym lub innym rodzajem niesprawiedliwego traktowania w związku z dokonanym zgłoszeniem opisane zostały w "Procedurze przyjmowania zgłoszeń zewnętrznych naruszenia prawa oraz podejmowania działań następczych w Urzędzie Gminy Mielnik".
  4. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych w Urzędzie Gminy Mielnik znajdują się w zakładce "Przetwarzanie danych osobowych".
  5. Dane kontaktowe Rzecznika Praw Obywatelskich znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Rzecznika Praw obywatelskich.

Metryka strony

Udostępniający: Wójt Gminy Mielnik

Wytwarzający/odpowiadający: Sekretarz Magdalena Chirko

Data wytworzenia: 2024-12-24

Wprowadzający: Artur Jaworski

Data modyfikacji: 2024-12-30

Opublikował: Artur Jaworski

Data publikacji: 2024-12-30