292/18
Zarządzenie Nr 292/18
Wójta Gminy Mielnik
z dnia 8 listopada 2018 r.
w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia inwentaryzacji środków trwałych i pozostałych środków trwałych
Na podstawie art. 26-27 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (tj. Dz. U. 2018r. poz. 395, zm. poz. 398, poz. 650, poz. 62, poz. 398), zarządzam co następuje:
§ 1. Przeprowadzenie inwentaryzacji środków trwałych i pozostałych środków trwałych Urzędu Gminy oraz Ochotniczych Straży Pożarnych na dzień 31 października 2018 roku drogą spisu z natury.
§ 2. Do przeprowadzenia spisu powołuję komisję w składzie:
1) Iwona Tiwończuk - Przewodnicząca
2) Agnieszka Marta Zalewska - Członek
3) Angelika Kałanczyńska - Członek
4) Zbigniew Sawczuk - Członek
§ 3. Komisja przeprowadzi inwentaryzację w dniach od 12 listopada do 12 grudnia 2018 roku.
§ 4. Księgowość urzędu gminy dokona rozliczenia przeprowadzonej inwentaryzacji i jej wynik przedstawi Wójtowi Gminy w terminie do 20 stycznia 2019 roku.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt
Eugeniusz Wichowski
Metryka strony