ZP-O.271.16.2.2012

Mielnik: Zakup samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Gminy Mielnik
Numer ogłoszenia: 304534 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mielnik , ul. Piaskowa 38, 17-307 Mielnik, woj. podlaskie, tel. 085 6577003, faks 085 6577121.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.mielnik.wrotapodlasia.pl/informacje/przetargi/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Gminy Mielnik.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego /rok produkcji 2011 lub 2012/, siedmioosobowego, pięciodrzwiowego, nieużywanego samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Gminy w Mielniku. Samochód musi posiadać Silnik wysokoprężny (Diesla) o pojemności maksymalnie 2000 cm3 i mocy co najmniej 100 kW. Samochód stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać warunki techniczne przewidziane przez obowiązujące w Polsce przepisy prawne dla samochodów osobowych poruszających się po drogach publicznych oraz warunki przewidziane przez przepisy prawa wspólnotowego w Unii Europejskiej dla samochodów osobowych. Samochód powinien posiadać kierownicę usytuowaną po lewej stronie. Miejsce realizacji zamówienia: dostawa do siedziby Zamawiającego. Wykonawca nie będzie stosował materiałów i technologii gorszej jakości, niż stosowane w najtańszej wersji danego modelu na rynek polski.

I. Szczegółowe minimalne wymagania:

1.      Samochód osobowy, siedmioosobowy, pięciodrzwiowy,

2.      Rozstaw osi minimum: 2800 mm

3.      Fabrycznie nowy, wyprodukowany w roku 2012 lub 2011, wolny od wad fizycznych i prawnych,

4.      silnik wysokoprężny (Diesla) o pojemności maksymalnie 2000 cm3 i mocy co najmniej 100 kW,

5.      emisja spalin spełniająca normę EURO V),skrzynia biegów manualna, 6-biegowa,

6.      kolor srebrny metalic,

7.      Klimatyzacja dwustrefowa automatyczna z regulacja elektroniczną,

8.      Tylna wycieraczka,

9.      Elektronicznie regulowane lusterka boczne,

10.  Podłokietnik z przodu, ze schowkiem,

11.  ESP (elektroniczny system kontroli trakcji), wraz z ABS (układ zapobiegania blokowaniu kół podczas hamowania), EDS/ESL (elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego.) i ASR (system kontroli trakcji) oraz asystentem siły hamowania,

12.  Hamulce tarczowe z przodu i z tyłu, z przodu wentylowane,

13.  Kurtyny powietrzne dla pierwszego, drugiego, trzeciego rzędu siedzeń,

14.  Poduszki powietrzne boczne, z przodu,

15.  Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera,

16.  Światła awaryjne włączane automatycznie w przypadku nagłego hamowania,

17.  Zabezpieczenie antykradzieżowe (Immobiliser),

18.  Zagłówki z przodu, z regulacja wysokości,

19.  Zagłówki w drugim rzędzie, z regulacja wysokości,

20.  Centralny zamek, sterowany droga radiowa,

21.  Czujnik deszczu,

22.  Sygnalizator niewyłaczonych świateł, akustyczny,

23.  Sygnalizator niezapiętych pasów bezpieczeństwa dla kierowcy i pasażera z przodu, akustyczny,

24.  Szyby sterowane elektrycznie, z przodu i z tyłu,

25.  Światła główne, z regulacja zasięgu,

26.  Trójkąt ostrzegawczy,

27.  Koła i opony Obręcze ze stopu metali lekkich 6,5J x 16,

28.  opony – minimum 215/60 R 16,

 

II. Oferowany samochód musi być wyposażony w:

1.     Dodatkowy komplet fabrycznie nowych kół: felgi stalowe z oponami zimowymi/ cztery sztuki opon – jednego producenta.

2.     Rozmiary opon zimowych oraz ich pozostałe parametry muszą być zgodne z zaleceniami producenta samochodów, tak, by nie zmieniały warunków trakcyjnych pojazdu. Opony zimowe muszą być dostosowane do panujących warunków w okresie zimowym w strefie klimatycznej naszego kraju.

3.     Centralny zamek z pilotem i autoalarm/lub inne uznane przez instytucje ubezpieczeniowe urządzenia zabezpieczające przed kradzieżą.

4.     Zintegrowany radioodtwarzacz CD wraz z minimum dwoma głośnikami, anteną samochodową i instalacją elektryczną. Oferowany samochód może być wyposażony w fabrycznie zainstalowany zintegrowany radioodtwarzacz CD lub montowany w autoryzowanym serwisie przez Wykonawcę.

5.     trójkąt, trójkąt odblaskowy, apteczkę, gaśnicę oraz dywaniki materiałowe dla wszystkich rzędów siedzeń,

III. Wymagania dotyczące dokumentacji pojazdu:

Oferowany samochód musi posiadać:

1.      Homologację umożliwiającą zgodnie z obowiązującymi przepisami dopuszczenie do ruchu na obszarze Polski

2.      Instrukcję obsługi w języku polskim oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu umożliwiające rejestrację pojazdu na terenie Polski

IV. Gwarancja minimum:

1.            Min. 24 miesiące lub przebieg minimum 100 tysięcy km/w zależności, co pierwsze nastąpi/ na wszystkie zespoły i podzespoły samochodu bez wyłączeń – obejmującą prawidłowe funkcjonowanie samochodu, wady materiałowe i fabryczne,

2.            Min. 24 miesiące na powłokę lakierniczą,

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane uprawnienia, jeżeli Wykonawca złoży wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na realizację niniejszego postępowania
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował co najmniej 1 dostawę: Samochodu osobowego, przy czym wartość zrealizowanej dostawy powinna wynosić nie mniej niż 70 000,00 zł
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymogów.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymogów.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli posiada środki w wysokości min. 50000,00 zł lub zdolność kredytową do wysokości tej kwoty oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- aktualny katalog/folder dla oferowanego produktu, - wypełnione Parametry techniczno-eksploatacyjne samochodu osobowego wg wzoru zawartego w zał. Nr 1 do SIWZ - wzór oferty, - dokument lub dokumenty poświadczające, że zaoferowane samochody będą dostarczane za pośrednictwem Wykonawcy, który jest autoryzowanym dealerem/partnerem producenta oferowanego samochodu, - Wykaz zawierający autoryzowane przez producenta stacje serwisowe wykonujące naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne w pełnym zakresie dla oferowanej marki i modelu samochodu wraz z adresami autoryzowanych stacji obsługi - co najmniej 2 stacje w województwie podlaskim

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Wielkość zużywanej energii - w cyklu łączonym (KE1) - 6
  • 3 - Wielkość emisji dwutlenku węgla - w cyklu łączonym (KE2) - 2
  • 4 - Wielkość emisji zanieczyszczeń - w cyklu łączonym (KE3) - 2

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w odniesieniu do oraz w następujących okolicznościach: a. wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku: -zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), b. termin może ulec zmianie w przypadku: - wystąpienia okoliczności nie zawinionych przez strony, których nie można było wcześniej przewidzieć, - znacznego wydłużenia postępowania przetargowego, co spowoduje niemożliwe do przewidzenia opóźnienie w podpisaniu umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia; d. zmiany obowiązujących przepisów prawa, która powoduje, że konieczne dla prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia stanie się dokonanie zmiany umowy; e. wystąpienia obiektywnych okoliczności, które powodują, że dokonanie zmiany byłoby korzystne dla Zamawiającego. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga dochowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i będzie dokonana w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.mielnik.wrotapodlasia.pl/informacje/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mielnik 17-307 Mielnik, ul. Piaskowa 38.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Mielnik 17-307 Mielnik, ul. Piaskowa 38.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Z-ca Wójta Katarzyna Monika Turosieńska Durlik

Wytwarzający/odpowiadający: Kamil Markiewicz

Data wytworzenia: 2012-08-17

Wprowadzający: Kamil Markiewicz

Data wprowadzenia: 2012-08-17

Data modyfikacji: 2012-08-17

Opublikował: Kamil Markiewicz

Data publikacji: 2012-08-17