ZP-O.271.16.2.2012
Mielnik: Zakup samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Gminy Mielnik
Numer ogłoszenia: 304534 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mielnik , ul. Piaskowa 38, 17-307 Mielnik, woj. podlaskie, tel. 085 6577003, faks 085 6577121.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.mielnik.wrotapodlasia.pl/informacje/przetargi/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Gminy Mielnik.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego /rok produkcji 2011 lub 2012/, siedmioosobowego, pięciodrzwiowego, nieużywanego samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Gminy w Mielniku. Samochód musi posiadać Silnik wysokoprężny (Diesla) o pojemności maksymalnie 2000 cm3 i mocy co najmniej 100 kW. Samochód stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać warunki techniczne przewidziane przez obowiązujące w Polsce przepisy prawne dla samochodów osobowych poruszających się po drogach publicznych oraz warunki przewidziane przez przepisy prawa wspólnotowego w Unii Europejskiej dla samochodów osobowych. Samochód powinien posiadać kierownicę usytuowaną po lewej stronie. Miejsce realizacji zamówienia: dostawa do siedziby Zamawiającego. Wykonawca nie będzie stosował materiałów i technologii gorszej jakości, niż stosowane w najtańszej wersji danego modelu na rynek polski.
I. Szczegółowe minimalne wymagania:
1. Samochód osobowy, siedmioosobowy, pięciodrzwiowy,
2. Rozstaw osi minimum: 2800 mm
3. Fabrycznie nowy, wyprodukowany w roku 2012 lub 2011, wolny od wad fizycznych i prawnych,
4. silnik wysokoprężny (Diesla) o pojemności maksymalnie 2000 cm3 i mocy co najmniej 100 kW,
5. emisja spalin spełniająca normę EURO V),skrzynia biegów manualna, 6-biegowa,
6. kolor srebrny metalic,
7. Klimatyzacja dwustrefowa automatyczna z regulacja elektroniczną,
8. Tylna wycieraczka,
9. Elektronicznie regulowane lusterka boczne,
10. Podłokietnik z przodu, ze schowkiem,
11. ESP (elektroniczny system kontroli trakcji), wraz z ABS (układ zapobiegania blokowaniu kół podczas hamowania), EDS/ESL (elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego.) i ASR (system kontroli trakcji) oraz asystentem siły hamowania,
12. Hamulce tarczowe z przodu i z tyłu, z przodu wentylowane,
13. Kurtyny powietrzne dla pierwszego, drugiego, trzeciego rzędu siedzeń,
14. Poduszki powietrzne boczne, z przodu,
15. Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera,
16. Światła awaryjne włączane automatycznie w przypadku nagłego hamowania,
17. Zabezpieczenie antykradzieżowe (Immobiliser),
18. Zagłówki z przodu, z regulacja wysokości,
19. Zagłówki w drugim rzędzie, z regulacja wysokości,
20. Centralny zamek, sterowany droga radiowa,
21. Czujnik deszczu,
22. Sygnalizator niewyłaczonych świateł, akustyczny,
23. Sygnalizator niezapiętych pasów bezpieczeństwa dla kierowcy i pasażera z przodu, akustyczny,
24. Szyby sterowane elektrycznie, z przodu i z tyłu,
25. Światła główne, z regulacja zasięgu,
26. Trójkąt ostrzegawczy,
27. Koła i opony Obręcze ze stopu metali lekkich 6,5J x 16,
28. opony – minimum 215/60 R 16,
II. Oferowany samochód musi być wyposażony w:
1. Dodatkowy komplet fabrycznie nowych kół: felgi stalowe z oponami zimowymi/ cztery sztuki opon – jednego producenta.
2. Rozmiary opon zimowych oraz ich pozostałe parametry muszą być zgodne z zaleceniami producenta samochodów, tak, by nie zmieniały warunków trakcyjnych pojazdu. Opony zimowe muszą być dostosowane do panujących warunków w okresie zimowym w strefie klimatycznej naszego kraju.
3. Centralny zamek z pilotem i autoalarm/lub inne uznane przez instytucje ubezpieczeniowe urządzenia zabezpieczające przed kradzieżą.
4. Zintegrowany radioodtwarzacz CD wraz z minimum dwoma głośnikami, anteną samochodową i instalacją elektryczną. Oferowany samochód może być wyposażony w fabrycznie zainstalowany zintegrowany radioodtwarzacz CD lub montowany w autoryzowanym serwisie przez Wykonawcę.
5. trójkąt, trójkąt odblaskowy, apteczkę, gaśnicę oraz dywaniki materiałowe dla wszystkich rzędów siedzeń,
III. Wymagania dotyczące dokumentacji pojazdu:
Oferowany samochód musi posiadać:
1. Homologację umożliwiającą zgodnie z obowiązującymi przepisami dopuszczenie do ruchu na obszarze Polski
2. Instrukcję obsługi w języku polskim oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu umożliwiające rejestrację pojazdu na terenie Polski
IV. Gwarancja minimum:
1. Min. 24 miesiące lub przebieg minimum 100 tysięcy km/w zależności, co pierwsze nastąpi/ na wszystkie zespoły i podzespoły samochodu bez wyłączeń – obejmującą prawidłowe funkcjonowanie samochodu, wady materiałowe i fabryczne,
2. Min. 24 miesiące na powłokę lakierniczą,
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga się
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane uprawnienia, jeżeli Wykonawca złoży wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na realizację niniejszego postępowania
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował co najmniej 1 dostawę: Samochodu osobowego, przy czym wartość zrealizowanej dostawy powinna wynosić nie mniej niż 70 000,00 zł
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie określa szczególnych wymogów.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie określa szczególnych wymogów.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli posiada środki w wysokości min. 50000,00 zł lub zdolność kredytową do wysokości tej kwoty oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
- Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- aktualny katalog/folder dla oferowanego produktu, - wypełnione Parametry techniczno-eksploatacyjne samochodu osobowego wg wzoru zawartego w zał. Nr 1 do SIWZ - wzór oferty, - dokument lub dokumenty poświadczające, że zaoferowane samochody będą dostarczane za pośrednictwem Wykonawcy, który jest autoryzowanym dealerem/partnerem producenta oferowanego samochodu, - Wykaz zawierający autoryzowane przez producenta stacje serwisowe wykonujące naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne w pełnym zakresie dla oferowanej marki i modelu samochodu wraz z adresami autoryzowanych stacji obsługi - co najmniej 2 stacje w województwie podlaskim
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Wielkość zużywanej energii - w cyklu łączonym (KE1) - 6
- 3 - Wielkość emisji dwutlenku węgla - w cyklu łączonym (KE2) - 2
- 4 - Wielkość emisji zanieczyszczeń - w cyklu łączonym (KE3) - 2
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w odniesieniu do oraz w następujących okolicznościach: a. wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku: -zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), b. termin może ulec zmianie w przypadku: - wystąpienia okoliczności nie zawinionych przez strony, których nie można było wcześniej przewidzieć, - znacznego wydłużenia postępowania przetargowego, co spowoduje niemożliwe do przewidzenia opóźnienie w podpisaniu umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia; d. zmiany obowiązujących przepisów prawa, która powoduje, że konieczne dla prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia stanie się dokonanie zmiany umowy; e. wystąpienia obiektywnych okoliczności, które powodują, że dokonanie zmiany byłoby korzystne dla Zamawiającego. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga dochowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i będzie dokonana w formie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.mielnik.wrotapodlasia.pl/informacje/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mielnik 17-307 Mielnik, ul. Piaskowa 38.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Mielnik 17-307 Mielnik, ul. Piaskowa 38.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Metryka strony