ZP-O.271.17.2.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

ZP-O.271.17.2.2012

 

Mielnik: Wykonanie dokumentacji projektowej budowy ulicy Zaszkolnej w Mielniku, w tym: ciągów jezdnych i pieszych ze zjazdami do nieruchomości, parkingów, infrastruktury sieci teletechnicznych, energetycznych oraz oświetlenia ulicznego, sieci kanalizacji sanitarnej, wodociągowej i deszczowej i innych kolidujących z przebudową
 

Numer ogłoszenia: 379164 - 2012;

data zamieszczenia: 03.10.2012
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mielnik , ul. Piaskowa 38, 17-307 Mielnik, woj. podlaskie, tel. 085 6577003, faks 085 6577121.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielnik.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji projektowej budowy ulicy Zaszkolnej w Mielniku, w tym: ciągów jezdnych i pieszych ze zjazdami do nieruchomości, parkingów, infrastruktury sieci teletechnicznych, energetycznych oraz oświetlenia ulicznego, sieci kanalizacji sanitarnej, wodociągowej i deszczowej i innych kolidujących z przebudową.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego budowy drogi gminnej ulicy Zaszkolnej w działce nr 6116 oraz działek sąsiednich uzyskanych w trybie ZRID, budowy drogi wjazdowej (droga wewnętrzna) do Zakładu Gospodarki Komunalnej w nowo wydzielonym pasie drogi dojazdowej (załącznik 8.3). W szczególności opracowaniu podlegają: a)jezdnia o nawierzchni asfaltowej, z brzegowym ciekiem prefabrykowanym (granit, element prefabrykowany betonowy), z krawężnikiem granitowym, o spadkach poprzecznych zgodnych z wytycznymi, szerokości korony jezdni od 5,0 do 6,0m (szerokość jezdni do uzgodnienia z zamawiającym po przedstawieniu możliwości zastosowania poszczególnych szerokości jak również ekonomiczne i funkcjonalne uzasadnienie), projektowane jezdnie należy zwieńczyć z istniejącymi w miejscach skrzyżowań: -rozwiązanie skrzyżowania projektowanej ul. Zaszkolnej z drogą gminną ul. Popław, -rozwiązanie skrzyżowania projektowanej ul. Zaszkolnej z drogą powiatową ul. Królewską, b)ciągi piesze i rowerowe o nawierzchni z płyt granitowych (w odcieniach szarości, płyty gładkie o wymiarach min. 25x40 cm), ciąg pieszy od rowerowego oddzielony np. poprzez: pas 3 rzędów kostki granitowej drobnej, podejścia pod przejścia dla pieszych z drobnej kostki granitowej, azyl dla pieszych z drobnej kostki granitowej jako element graniczny dla ruchu przez osoby niewidome, podjazdy dla wózków dziecięcych. c)odwodnienie nawierzchni poprzez budowę kanału deszczowego, parametry techniczne i materiałowe opisane zostaną w warunkach przyłączenia na etapie projektowania, projekt kanalizacji deszczowej przebiegał będzie przez działki 6143, 6142_3, 6141, 6241, 6002, 6266 z włączeniem w ul. Bugowej, wpusty drogowe w ul. Zaszkolnej z koszem czyszczącym w osadniku, d)kablowe oświetlenie drogowe sterowalne, docelowo będące siecią komunalną (oświetlenie inteligentne, zastosowanie opraw energooszczędnych (LED itp.), wywoływacze załączania, modulowany regulator natężenia względem faz księżyca, itp. e)kanał teletechniczny, który docelowo będzie służył poprowadzeniu mediów (m. in. kablowa sieć energetyczna, kablowa sieć telekomunikacyjna, kablowa sieć oświetleniowa), f)projekt kanalizacji sanitarnej z włączeniem do zaprojektowanej sieci będącej na etapie wykonania w ulicy Zaszkolnej, w przypadku kolizji projektowanej kanalizacji sanitarnej z istniejącą siecią odcinek istniejący należy przebudować, w przypadku braku konieczności zmiany lokalizacji sieci kanalizacji sanitarnej należy przebudować studnie do niwelety nawierzchni jezdni, na etapie projektu sieci należy wykonać projekt przyłącza do linii ogrodzenia do działek prywatnych, parametry techniczne i materiałowe opisane zostaną w warunkach przyłączenia na etapie projektowania, g)projekt ciśnieniowej sieci wodociągowej, miejscem wpięcia do istniejącego wodociągu ciśnieniowego jest wodociąg położony w pasie drogi powiatowej ulicy Królewskiej (na wysokości skrzyżowania ulicy Królewskiej z Graniczną), na części długości ulicy Zaszkolnej znajduje się wodociąg grawitacyjny, który należy zachować, w przypadku kolizji istniejącego wodociągu z projektowanym należy poddać go przebudowie, na etapie projektu sieci należy wykonać projekty przyłącza do linii ogrodzenia działek prywatnych, parametry techniczne i materiałowe opisane zostaną w warunkach przyłączenia na etapie projektowania, h)projekt obiektów/elementów konstrukcyjnych, takich jak mury oporowe w skarpach, teren poddany inwestycji jest terenem mocno pagórkowatym, co poniesie za sobą wykonanie dużej ilości murów oporowych, mury oporowe wykonane jako kamienne wykorzystując z zewnętrznej strony muru kamień polny, np. kaskada murów na długości Boisk Orlik 2012 i)projekt zagospodarowania terenów zielonych, opracowanie architektoniczne (architekt zieleni lub zagospodarowania przestrzennego) opracowanie szczegółowych projektów nasadzeń zielenią niską i wysoką (m.in. drzewa gatunków rzadkich lecz występujących na terenach Podlasia, np.: robinia biała i wszystkie inne jej kolorowe odmiany, grochodrzew, rokitnik, głóg szkarłatny, głóg owłosiony i głóg wielkoowocowy, sumak, magnolia, na skrajni ciągu pieszego przy murach oporowych iglaki, w murze kaskadowym pnącza np: bluszcz), pas zieleni szerokości min 3m przy ciągu pieszym, z dopełnieniem zagospodarowania poprzez elementy małej architektury (ławki, spoczniki, parkingi rowerowe), projekt zagospodarowania nasypów poprzez umocnienie skarp i nasadzeń roślinnością wieloletnią płożącą, wijącą się itp. j)projekt miejsc parkingowych po długości boisk ORLIK, oraz w części przy tylnym wjeździe na plac Zespołu Szkół, k)inne uzbrojenie terenu niemożliwe do przewidzenia na etapie opisu przedmiotu zamówienia a wymagane do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający na etapie tworzenia ogólnej koncepcji projektu ma prawo do wnoszenia uwag i drobnych zmian. Opisane powyżej wymagania rozwiązań są poglądowe, ich uszczegółowienie nastąpi na etapie projektu. W zakresie ujętym opracowaniem orientacyjna długość ciągu drogi ul. Zaszkolnej to około 0,65 km oraz 0,075 km drogi wewnętrznej wjazdu do ZGK w Mielniku. Projektowana droga ma mieć następujące (orientacyjne) parametry drogi publicznej: -klasa techniczna drogi - L -nośność nawierzchni: do 100kN_oś, nośność do uzgodnienia na etapie projektowania -kategoria ruchu - KR2-3 (do uzgodnienia) -pasy ruchu (jezdnia) 2×2,5(3,0 m), szerokość do uzgodnienia na etapie projektowania -prędkość projektowa na terenie zabudowy - 30 km_h Wszystkie ww wytyczne i założenia do projektowania (parametry drogi publicznej) powinny być skonsultowane z zamawiającym i mogą ulec zmianie w trakcie opiniowania dokumentacji. W skład zamawianej dokumentacji projektowej, w koszt wykonawcy wchodzą: 1.uzyskanie mapy do celów projektowych, 2.wstępna koncepcja budowy drogi zgodnie z harmonogramem, przekrój poprzeczny drogi z opisanymi funkcjami wraz z planem szczegółowym zagospodarowania zieleni niskiej i wysokiej (do akceptacji inwestora), 3.projekty budowlany i wykonawczy (obejmujące wszystkie branże: drogowa, konstrukcyjna, sanitarna i elektryczna), 4.kosztorys inwestorski, przedmiar robót, tabela elementów scalonych oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 5.inne opracowania wynikające z przepisów szczególnych (konieczne do uzyskania pozwolenia na budowę a nieprzewidziane w niniejszej specyfikacji), 6.materiały projektowe do uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi, 7.wykaz działek przez które przechodzi inwestycja, niezbędne dokumenty do ZRID (projekty podziału działek i inne niezbędne do uzyskania ZRID) 8.operat inwentaryzacji zieleni, w tym inwentaryzacja drzew przeznaczonych do wycinki (złożenie wniosku o wycinkę), w trzech egzemplarzach wraz z zapisem w formie elektronicznej i wnioskiem w imieniu Inwestora o udzielenie zgody w drodze decyzji, 9.projekt stałej organizacji ruchu, 10.opracowania geotechniczne, określające warunki gruntowo - wodne zgodnie rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 września 1998 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (mury oporowe na zakręcie ul. Zaszklonej przy boiskach ORLIK), Wykonawca zobowiązany jest uzyskać we własnym zakresie, do dnia zakończenia zadania określonego w umowie: 1.decyzje o lokalizacji inwestycji celu publicznego, 2.decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje inwestycji, 3.wszelkie pozwolenia i uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę, 4.warunki techniczne przyłączenia do sieci energetycznej, 5.pozwolenie wodno-prawne, 6.zezwolenie na realizacje inwestycji drogowej w drodze Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz.U. z 2008 r. Nr 193 poz.1194 z późn. zm.) ; dot. działek 6107, 6111, 6123, 6124 - własność prywatna 7.pozwolenie na budowę UWAGA!!!!! Dokumentację projektową i kosztorysową będącą przedmiotem niniejszego zamówienia należy wykonać w 4 oddzielnych opracowaniach. Rozbicie dokumentacji na poszczególne elementy związane jest z planowanym złożeniem wniosku o dofinansowanie budowy drogi ul. Zaszkolnej do Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych (Schetynówki). Opracowania obejmują: 1)Ciąg ulicy Zaszkolnej jako droga gminna z niezbędną infrastrukturą, kwalifikującą się do objęcia dofinansowaniem w ramach Schetynówki 2)Pozostałe sieci w ciągu ulicy Zaszkolnej, nie kwalifikujące się do objęcia dofinansowaniem w ramach Schetynówki 3)Droga dojazdowa do ZGK w Mielniku 4)Kanał deszczowy poza pasem drogowym ul. Zaszkolnej, tj. od ul. Zaszkolnej do włączenia w ul. Bugowej (zakres do uzgodnienia i sprecyzowania na etapie tworzenia projektu). Dokumentację należy przygotować w pięciu egzemplarzach w formie papierowej i w formie elektronicznej. Wykonawca w terminie 14 dni od podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu do zaakceptowania harmonogram prowadzonych prac ze wskazaniem terminów realizacji poszczególnych etapów prac. Przed przystąpieniem do prac wykonawca uzgodni z inwestorem szczegóły inwestycji, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wstępną koncepcje budowy drogi wraz z założeniami projektowymi oraz rozwiązaniami technicznymi oraz materiałowymi. Zamawiający powierza Wykonawcy przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia wykonania przyszłej inwestycji budowy ulicy Zaszkolnej, będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. Wykonawca odpowiada za wady dokumentacji projektowej również po przyjęciu przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i zapłacie za jego wykonanie, w sytuacji takiej zobowiązany jest dokonać niezbędnych korekt i poprawek w nieprzekraczalnym terminie 14 dni. Wykonawca zobowiązany będzie do jednorazowej aktualizacji kosztorysu inwestorskiego na wezwanie zamawiającego, bez dodatkowego wynagrodzenia. Informacje dodatkowe: Mapka obszaru, który należy objąć projektowaną drogą w załączniku 8.1 do SIWZ. Mapka obszaru, na który należy uzyskać zezwolenie na realizacje inwestycji drogowej w drodze Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz.U. z 2008 r. Nr 193 poz.1194 z późn. zm.) w załączniku 8.2 do SIWZ. Mapka podziału nieruchomości pod drogę dojazdową do ZGK w Mielniku - załącznik 8.3 do SIWZ W załączniku 8.4 pokazano poglądowy, proponowany przekrój poprzeczny drogi. Planowana inwestycja w części południowej, gdzie projektowany będzie kanał deszczowy, leży na terenie obszaru Natura 2000, Strefie Chronionego Krajobrazu Tygiel Doliny Bugu oraz terenie konserwatorskim. Wymagania formalno prawne. 1.Projekt budowlany winien spełniać wszelkie wymogi obowiązującej ustawy Prawo budowlane z dn. 7 lipca 1994 r.(Dz. U. z 2010r. nr 243, poz. 1623) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 03 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. nr 120, poz. 1133). Projekt budowlany należy uzgodnić branżowo z zainteresowanymi stronami. Dokumentacja projektowa powinna uwzględniać wnioski i zalecenia decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje inwestycji. 2.Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje przedsięwzięcia należy przygotować zgodnie z Ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. nr 199 poz. 1227), 3.Wniosek o uzyskanie pozwolenia na budowę należy przygotować zgodnie z Ustawa z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. nr 243 poz. 1623). 4.Wszystkie załączone kserokopie i odpisy: map, uzgodnień itp. winny posiadać potwierdzenie zgodności z oryginałem. 5.Projektant dostarczy Zamawiającemu kopię projektu w formie elektronicznej. 6. Po stronie Wykonawcy dokumentacji projektowej leży uzyskanie pozwolenia na budowę (w terminie wykonania umowy) za upoważnieniem inwestora.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, do 20% wartości zamówienia podstawowego, w ciągu 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Zakończenie: 31.07.2013.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) 2.Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wpłaty wadium należy dokonać przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 16.10.2012 r. do godz. 11:00 na konto Zamawiającego nr 63 8071 0006 0015 3562 2000 0040 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć: Wykonanie dokumentacji projektowej ZP-O.271.16.2.2012 Wadium wnoszone w pieniądzu Wadium wniesione przelewem na konto Zamawiającego uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert zostanie zaksięgowane na koncie Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. -Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty 3.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej Wadium może być również wnoszone w: -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) Oryginał wadium wnoszonego w formie niepieniężnej musi być dołączony do oferty. 4.Zwrot wadium a)Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. b)Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c)Z zastrzeżeniem pkt. e Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt. 12.4 ppkt. a, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. e)Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. f)Jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego lub nie złożył pełnomocnictw, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, chyba, że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 5.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6.Brak dowodu wpłaty wadium skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat (słownie: trzech lat) przed upływem terminu składania ofert wykonał nie mniej niż 2 (słownie: dwa) zamówienia na usługi projektowania pełnobranżowej dokumentacji techniczno-projektowej w trybie ZRID dla dróg publicznych o długości 600 m każda, w tym jedno z opracowań powinno obejmować opracowanie zieleni, tj. projekt zagospodarowania terenu. W przypadku usług, których wartość była wyrażona w Euro, do przeliczeń należy zastosować średni kurs Euro ogłoszony przez Narodowy Bank Polski w dniu zawarcia umowy z tym zamawiającym, dla którego wykonano wymieniony zakres. Na potwierdzenie spełniania tego warunku należy dołączyć dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi (jako załącznik do oferty)

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia (zał. nr 4) obejmujący:

1)projektanta specjalności drogowej posiadającego min. 5-letnie doświadczenie zawodowe

2)architekta zieleni lub architekta zagospodarowania przestrzennego oraz oświadczenie, iż osoby wymienione w zał. nr 4 posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uwzględnione w treści zał. nr 4).

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 25 000,00 (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-zakres robót, jakie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - Zamawiający żąda wskazania, jaki zakres przedmiotu zamówienia zostanie powierzony podwykonawcom; (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ); załącznik obowiązkowy, w przypadku nie powierzania części zamówienia podwykonawcom wpisać Nie dotyczy.

-dowód wniesienia/wpłacenia wadium.

-Jeśli Wykonawcę reprezentuje inna osoba niż wskazana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych); pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub w postaci notarialnie potwierdzonej kopii W przypadku, gdy ofertę składa konsorcjum:

-do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (Pełnomocnik konsorcjum). Pełnomocnictwo musi jednoznacznie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, musi w swej treści zawierać wskazanie niniejszego postępowania. Fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale i podpisane przez uprawnionych w świetle dokumentów rejestracyjnych przedstawicieli Wykonawców lub mieć postać notarialnie potwierdzonej kopii. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem konsorcjum.

Spółka cywilna dołącza ww. pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika odpowiednie umocowanie osoby działającej w imieniu wspólników: umowę spółki cywilnej lub uchwałę

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach, niemożliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy, a mianowicie termin może ulec zmianie w przypadku:

-wystąpienia okoliczności nie zawinionych przez strony, których nie można było wcześniej przewidzieć,

-znacznego wydłużenia postępowania przetargowego, co spowoduje niemożliwe do przewidzenia opóźnienie w podpisaniu umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia; Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga dochowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i będzie dokonana w formie aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mielnik.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mielnik ul. Piaskowa 38 17-307 Mielnik pok. nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

16.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Mielnik ul. Piaskowa 38 17-307 Mielnik sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Wójt Gminy Mielnik

Adam Tobota

 

Metryka strony

Udostępniający: wójt Adam Tobota

Wytwarzający/odpowiadający: Kamil Markiewicz

Data wytworzenia: 2012-10-03

Wprowadzający: Kamil Markiewicz

Data wprowadzenia: 2012-10-03

Data modyfikacji: 2012-10-03

Opublikował: Kamil Markiewicz

Data publikacji: 2012-10-03