ZP-O.271.2.2.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Mielnik: Wykonanie dokumentacji projektowej Chaty Edukacji Przyrodniczej sołectwa Maćkowicze wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu
Numer ogłoszenia: 11227 - 2013;
data zamieszczenia: 21.01.2013
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mielnik , ul. Piaskowa 38, 17-307 Mielnik, woj. podlaskie, tel. 085 6577003, faks 085 6577121.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielnik.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji projektowej Chaty Edukacji Przyrodniczej sołectwa Maćkowicze wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego budowy Chaty Edukacji Przyrodniczej sołectwa Maćkowicze, Gmina Mielnik wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu. W zakres opracowania wchodzą: 1)Koncepcja funkcjonalno- użytkowa. 2)Koncepcja architektoniczno- urbanistyczna oraz wielobranżowa koncepcja konstrukcyjno- instalacyjna. 3)Proj. bud. i wykonawczy zagospodarowania terenu, 4)Proj. bud. i wykonawczy architektoniczny, w tym zestawienia stolarki i ślusarki okiennej oraz drzwiowej. 5)Proj. bud. i wykonawczy konstrukcyjny, 6)Proj. bud. i wykonawczy instalacji wod. - kan., 7)Proj. bud. i wykonawczy instalacji odprowadzania wód deszczowych, 8)Proj. bud. i wykonawczy instalacji c. o. wraz z kotłownią, 9)Proj. bud. i wykonawczy instalacji elektrycznej, oświetleniowej i odgromowej, 10)Proj. bud. i wykonawczy instalacji sygnalizacji pożaru, tryskaczowej, (jeśli będzie wymagana przepisami), 11)Proj. bud. i wykonawczy przyłącza wody. 12)Proj. bud. i wykonawczy sieci odprowadzania wód deszczowych z podczyszczaniem z terenu parkingów, oraz odprowadzenie ścieków sanitarnych (zbiornik szczelny). 13)Proj. bud. i wykonawczy przyłącza energetycznego, 14)Proj. bud. i wykonawczy instalacji wentylacji 15)Proj. bud. i wykonawczy oświetlenia zewnętrznego, 16)Proj. bud. i wykonawczy dróg dojazdowych, parkingów, placów i chodników, 17)Proj. bud. i wykonawczy zieleni i małej architektury 18)Proj. bud. i wykonawczy innych elementów nieprzewidzianych na etapie koncepcji, 19)Ewentualne projekty przebudowy i usunięcia kolizji w odniesieniu do istniejących sieci i układu drogowego, 20)Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 21)Instrukcja bezpieczeństwa pożarowego obiektu i projekt oznakowania obiektu ppoż. obejmujący także teren zewnętrzny, a uwzględniający w szczególności: określenie kierunków ewakuacji, rozmieszczenie podręcznego sprzętu gaśniczego i hydrantów, instrukcji postępowania na wypadek pożaru. Obowiązkiem Wykonawcy jest uzyskanie własnym staraniem i na własny koszt wszelkich dokumentów, opracowań i wytycznych niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności: a.Badań geotechnicznych gruntu pod lokalizacje obiektów. b.Warunków technicznych gestorów sieci przyłączenia obiektu do sieci (z upoważnieniem inwestora), c.Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (z upoważnieniem inwestora), d.Uzgodnienia projektów na każdym etapie opracowania z rzeczoznawcami ds. zabezpieczeń ppoż, sanitarno- higienicznych oraz bhp i ergonomii. W przedmiot zamówienia wchodzi także: a.Opracowanie przedmiarów robót objętych projektami. b.Opracowanie kosztorysów inwestorskich oraz ich aktualizacja po upływie jednego roku od opracowania, jeśli do tego czasu nie zostanie wyłoniony wykonawca robót budowlanych. c.Opracowanie Zbiorczego Zestawienia Kosztów. d.Pełnienie nadzoru autorskiego we wszystkich branżach objętych projektowaniem, w tym udział w radach budowy, uzgadnianie indywidualnej dokumentacji technicznej i rysunków warsztatowych opracowywanych przez wykonawcę robót budowlanych, kwalifikowanie odstąpień od zatwierdzonego projektu budowlanego. Zakłada się realizację robót na 2013-2014 r. e.Udział i pomoc w czynnościach Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych w celu uzyskania wymaganych przepisami pozwoleń administracyjnych, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę i o pozwoleniu na użytkowanie (wspomaganie w kompletowaniu niezbędnych dokumentów np.: protokoły zmian czy projekty robót zamiennych). f.Udział w przetargu na wyłonienie wykonawcy robot budowlanych w postaci udzielania za pośrednictwem Zamawiającego odpowiedzi oferentom na pytania dotyczące projektu będącego przedmiotem niniejszego zamówienia. g.Organizowanie narad koordynacyjnych w siedzibie Zamawiającego, mających na celu bieżące konsultowanie z przedstawicielem Zamawiającego rozwiązań projektowych i postępu projektowania. Wymogi dodatkowe dotyczące projektowanych obiektów : 1)Budynek świetlicy wolnostojący parterowy, ewentualnie podpiwniczony na cele zaplecza czy np: kotłowni, z poddaszem użytkowym, wykonany w technologii drewnianej (bal okrągły o średnicy >40cm) z zastosowaniem elementów architektury podlaskiej; 2)Orientacyjna powierzchnia użytkowa około 250m budynek kryty gontem, słomą lub trzciną, 3)Budynek wyposażony w zaplecze socjalno-sanitarne; 4)Przewidywane pomieszczenia: a.Parter: sala główna świetlicy, która mieści w sobie funkcje główne wystawiennicze i edukacyjne, miejsce na kominek z płaszczem grzewczym, toalety (w tym jedna przystosowana dla osób niepełnosprawnych), zaplecze kuchenne, pomieszczenie socjalno-porządkowe, inne niezbędne pomieszczenia wynikłych w drodze koncepcji i projektu, b.Poddasze: segmenty sypialniane dwuosobowe (z łazienkami), wspólne zaplecze kuchenne, c.Piwnica: pomieszczenia techniczne, zaplecza socjalne, kotłownia, magazyn oleju, 5)Instalacje: ogrzewanie kominek z płaszczem wodnym, główne źródło ciepła w oparciu o olej opałowy 6)Zagospodarowanie terenu: parkingi od strony drogi na około 20 miejsc postojowych, ogrodzenie terenu np.: murowane z kamieni przęsła drewniane, zachowanie istniejącej zieleni oraz dosadzenie zieleni projektowanej z nawiązaniem do istniejącej, przewiduje się miejsce w tylnej części działki na małą architekturę ogrodową; dla funkcji _rodzina na pikniku_ np. altana z ławkami na około max 20 osób, z grillem czy też miejscem na ognisko; w ramach projektu zagospodarowania terenu należy opracować ścieżkę edukacji przyrodniczej wraz ze scenariuszem programu edukacyjnego. W.w. wymienione projekty należy wykonać w 5 egzemplarzach + 1egzemplarz wersji elektronicznej (pdf i dwg oraz inne formy edytowalne). Zamawiający na etapie tworzenia ogólnej koncepcji projektu ma prawo do wnoszenia uwag i drobnych zmian. Opisane powyżej wymagania rozwiązań są poglądowe, ich uszczegółowienie nastąpi na etapie projektu po przedstawieniu rozwiązań przez Projektanta. Wszystkie w.w. wytyczne i założenia do projektowania powinny być skonsultowane z zamawiającym i mogą ulec zmianie w trakcie opiniowania dokumentacji. Projekty oraz dokumentacje muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i normami. Zamawiający powierza Wykonawcy przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia wykonania przyszłej inwestycji budowy, będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. Wykonawca odpowiada za wady dokumentacji projektowej również po przyjęciu przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i zapłacie za jego wykonanie, w sytuacji takiej zobowiązany jest dokonać niezbędnych korekt i poprawek w nieprzekraczalnym terminie 14 dni. Wykonawca zobowiązany będzie do jednorazowej aktualizacji kosztorysu inwestorskiego na wezwanie zamawiającego, bez dodatkowego wynagrodzenia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, do 50% wartości zamówienia podstawowego, w ciągu 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) 2.Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wpłaty wadium należy dokonać przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 04.02.2013 r. do godz. 11:00 na konto Zamawiającego nr 63 8071 0006 0015 3562 2000 0040 z dopiskiem na przelewie _WADIUM_ i oznaczyć: _Wykonanie dokumentacji projektowej ZP-O.271.2.2.2013_ Wadium wnoszone w pieniądzu Wadium wniesione przelewem na konto Zamawiającego uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert zostanie zaksięgowane na koncie Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. - Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty 3.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej Wadium może być również wnoszone w: -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) Oryginał wadium wnoszonego w formie niepieniężnej musi być dołączony do oferty. 4.Zwrot wadium -Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. -Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. -Z zastrzeżeniem pkt. e Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. -Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt. 12.4 ppkt. a, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. -Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. -Jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego lub nie złożył pełnomocnictw, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, chyba, że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 5.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6.Brak dowodu wpłaty wadium skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat (słownie: trzech lat) przed upływem terminu składania ofert wykonał nie mniej niż 2 (słownie: dwie) usługi projektowania pełnobranżowej dokumentacji techniczno-projektowej dla budynków w technologii drewnianej oraz co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu projektu zagospodarowania terenu (osobne opracowanie lub wraz z projektem budynku w dowolnej technologii). W przypadku usług, których wartość była wyrażona w walucie obcej, do przeliczeń należy zastosować średni kurs waluty ogłoszony przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Na potwierdzenie spełniania tego warunku należy dołączyć wykaz usług wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi (jako załącznik do oferty)
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia (zał. nr 4) obejmujący: a.projektanta specjalności architektonicznej (wiodący) posiadającego min. 5-letnie doświadczenie zawodowe b.projektantów branż w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej - drogowej - telekomunikacyjnej - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz oświadczenie, iż osoby wymienione w wykazie osób posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 20 000,00 (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
· wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
· oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
· opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wskazanie części zamówienia, którą Wykonawca powierzy podwykonawcom - Zamawiający żąda wskazania, jaki zakres przedmiotu zamówienia zostanie powierzony podwykonawcom; -dowód wniesienia wadium -Jeśli Wykonawcę reprezentuje inna osoba niż wskazana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych); pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub w postaci notarialnie poświadczonej kopii
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz w następujących okolicznościach: a)termin może ulec zmianie w przypadku: -przedłużenia się uzgodnień zewnętrznych przez podmioty do tego upoważnione, -wystąpienia okoliczności nie zawinionych przez strony, których nie można było wcześniej przewidzieć, -konieczności wprowadzenia zmian projektowych lub technologicznych, -znacznego wydłużenia postępowania przetargowego, co spowoduje niemożliwe do przewidzenia opóźnienie w podpisaniu umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia; b)może nastąpić zmiana personelu Wykonawcy lub Zamawiającego, w przypadku gdy Wykonawca lub Zamawiający nie będzie mógł skierować do wykonania zamówienia personelu wskazanego w ofercie, przy czym nowe osoby muszą spełniać warunki określone w SIWZ dla personelu; c)zmiany obowiązujących przepisów prawa, która powoduje, że konieczne dla prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia stanie się dokonanie zmiany umowy lub zakresu prac projektowych; d)wystąpienia obiektywnych okoliczności, które powodują, że dokonanie zmiany byłoby korzystne dla Zamawiającego Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga dochowania formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mielnik.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mielnik ul. Piaskowa 38 17-307 Mielnik, pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
04.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Mielnik ul. Piaskowa 38 17-307 Mielnik sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy Mielnik
Adam Tobota
Metryka strony