5/14
Zarządzenie Nr 5/14
Wójta Gminy Mielnik
z dnia 22 grudnia 2014 r.
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: "Dostawa energii elektrycznej i świadczenie jej dystrybucji do celów oświetlenia ulicznego oraz zasilenia budynków i obiektów administrowanych przez Gminę Mielnik"
Na podstawie art. 19 - 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013r. poz. 907; z późn zm.) zarządzam co następuje:
§ 1. Powołuję Komisję Przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: "Dostawa energii elektrycznej i świadczenie jej dystrybucji do celów oświetlenia ulicznego oraz zasilenia budynków i obiektów administrowanych przez Gminę Mielnik", w następującym składzie:
1) Justyna Lewkowicz - przewodniczący,
2) Ewa Klimaszewska - sekretarz,
3) Kamil Markiewicz - członek,
§ 2. Organizację, tryb pracy oraz zakres obowiązków członków komisji określa regulamin pracy komisji przetargowej, stanowiący załącznik nr 8 do Regulaminu udzielania Zamówień Publicznych w Urzędzie Gminy Mielnik, wprowadzony Zarządzeniem nr 329/14 Wójta Gminy Mielnik z dnia 28 maja 2014r. o zmianie zarządzenia w sprawie ustalenia regulaminu zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Mielnik.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Eugeniusz Wichowski |
Metryka strony