Zaświadczenia w sprawach podatkowych

TYTUŁ SPRAWY

Zaświadczenia w sprawach podatkowych.

WYDZIAŁ/JEDNOSTKA PROWADZĄCA

REFERAT FINANSOWY

OPIS SPRAWY I WYMAGANE DOKUMENTY

Organ podatkowy wydaje zaświadczenia na żądanie osoby ubiegającej się o zaświadczenie.

Dokumenty od wnioskodawcy:
Wniosek o wydanie zaświadczenia – można ewentualnie wykorzystać wzór:

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW

Urząd Gminy Mielnik, ul. Piaskowa 38, 17-307 Mielnik
tel. (0-85) 65 65 870
www.mielnik.com.pl, www.mielnik.eu

Referat Finansowy, pokój nr 23, tel. wewn. 70

OPŁATY

Opłata skarbowa wynosi:

  • od wydania zaświadczenia – 17 zł,
  • od wydania zaświadczenia w sprawach niezalegania w podatkach – 21 zł;

z wyjątkiem zwolnionych z opłaty skarbowej.

TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA

Bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku

EFEKTY REALIZACJI SPRAWY DLA WNIOSKODAWCY

Postępowanie kończy się wydaniem zaświadczenia lub postanowieniem o odmowie wydania zaświadczenia.

PODSTAWA PRAWNA

  • Dział VIII A ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.)
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 255, poz. 1635)
  • Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 24 grudnia 2002 r. w sprawie zaświadczeń wydawanych przez organy podatkowe (Dz. U. Nr 240, poz. 2067)

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Mielnik, Referat Finansowy, Inspektor ds. wymiaru podatku i opłat Aneta Kasperuk

Wytwarzający/odpowiadający: Artur Jaworski

Wprowadzający: Artur Jaworski

Data wprowadzenia: 2007-02-28

Data modyfikacji: 2009-07-30

Opublikował: Artur Jaworski

Data publikacji: 2007-02-28