Rejestr skarg i wniosków
Pełna nazwa podmiotu prowadzącego rejestr publiczny: |
URZĄD GMINY MIELNIK |
Pełna nazwa rejestru zgłaszanego: |
REJESTR SKARG I WNIOSKÓW |
Data rozpoczęcia realizacji zadań publicznych przy pomocy rejestru publicznego: |
27.05.1990r. |
Podstawa prawna utworzenia rejestru publicznego: |
Ustawa z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U.01.142.1591 z późn. zmianami) |
Cel utworzenia rejestru publicznego: |
Ewidencjonowanie skarg i wniosków |
Zakres informacji gromadzonych w rejestrze publicznym: |
Skargi i wnioski (Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego - Dz.U.00.98.1071 z późn. zmianami (zobacz treść)) |
Informacja gdzie znajduje się rejestr: |
Urząd Gminy Mielnik, ul. Piaskowa 38, 17-307 Mielnik tel. (0-85) 6577002, 6577003, 6577241, fax: (0-85) 65 77121 REFERAT ORGANIZACYJNY I SPRAW OBYWATELSKICH I piętro, pokój nr 25, tel. wew.36 |
informacja o sposobie i zasadach udostępniania danych zawartych w rejestrze: |
dostęp jest ograniczony na mocy ustawy o ochronie danych osobowych - Dz.U.02.101.926 z późn. zm. (zobacz treść) - rejestr zawiera dane osobowe osób skarżących się i wnioskodawców, informacje w nim zawarte nie mogą być powszechnie udostępniane |
Metryka strony