Zarządzenie Nr 81/09 Wójta
ZARZĄDZENIE NR 81/09
WÓJTA GMINY MIELNIK
z dnia 20 listopada 2009 roku
w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej w świetlicy wiejskiej w miejscowości Sutno
Na podstawie art. 26-27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości /tj. Dz. U.2009 Nr 152 poz. 1223/ zarządzam co następuje:
§ 1. Zarządzam przeprowadzenie inwentaryzacji środków trwałych oraz wyposażenia znajdujących się na stanie świetlicy wiejskiej w Sutnie
§ 2. Do przeprowadzenia spisu powołuję komisję w składzie:
1) Michał Walendziuk - Przewodniczący
2) Zbigniew Sawczuk - Członek
3) Kinga Kałanczyńska - Członek
§ 3. 1. Komisja przeprowadzi inwentaryzację w dniu 23 listopada 2009 roku.
2. Komisyjne przekazanie majątku nastąpi w dniu inwentaryzacji w obecności przekazującego oraz przyjmującego mienie.
§ 4. Księgowość urzędu gminy dokona rozliczenia przeprowadzonej inwentaryzacji i jej wynik przedstawi Wójtowi Gminy w terminie do 30 listopada 2009 roku.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
WÓJT Eugeniusz Wichowski |
Metryka strony