Zarządzenie nr 15/19 Kierownika Urzędu

Zarządzenie Nr 15/19
Kierownika Urzędu

z dnia 3 października 2019 r.

o zmianie Zarządzenia Nr 2/17 Kierownika Urzędu z dnia 8 marca 2017 r. w sprawie redakcji Biuletynu Informacji Publicznej

Na podstawie § 15 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. z 2007 r., Nr 10 poz. 68) zarządzam, co następuje:

§ 1. W § 1 Zarządzenia Nr 2/17 Kierownika Urzędu z dnia 8 marca 2017 r. w  sprawie redakcji Biuletynu Informacji Publicznej dodaje się ust. 2  o treści:

„2. Wyznaczam następujących pracowników referatów do dokonywania zmian treści informacji publicznych udostępnianych na stronie podmiotowej BIP Urzędu Gminy Mielnik podczas usprawiedliwionej nieobecności Pana Artura JAWORSKIEGO:

1) Pani Iwona PAŹDZIORA - PATKOWSKA - referat OSO;
2) Pan Paweł PURA - referat FN;
3) Pani Emilia ŚNIEŻKO - referat IR”.

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Wójt

dr Marcin Urbański

Metryka strony

Udostępniający: Wójt Gminy Mielnik

Wytwarzający/odpowiadający: Wójt Marcin Urbański

Data wytworzenia: 2019-10-03

Wprowadzający: Artur Jaworski

Data modyfikacji: 2019-10-03

Opublikował: Artur Jaworski

Data publikacji: 2019-10-03