Zarządzenie nr 18/19 Kierownika Urzędu
Zarządzenie Nr 18/19
Kierownika Urzędu
z dnia 14 listopada 2019 r.
w sprawie powołania komisji likwidacyjnej wyposażenia stanowiącego majątek Urzędu Gminy Mielnik
Na podstawie § 2 ust. 1, § 3 ust. 1-2 i ust. 4-5, § 4 ust. 2-3 Zarządzenia Nr 84/16 Wójta Gminy Mielnik z dnia 16 lutego 2016 r. w sprawie sposobu trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Gminy Mielnik zarządzam, co następuje:
§ 1. 1. Powołuję komisję likwidacyjną w składzie:
1) Karol Dobrzaniecki - przewodniczący,
2) Iwona Paździora-Patkowska- członek,
3) Katarzyna Bajena - sekretarz.
2. Powołanie komisji jest równoznaczne z jej upoważnieniem do:
1) oceny przydatności jak też oszacowania wartości na podstawie danych możliwych do pozyskania z rynku lub w inny sposób gwarantujący obiektywną wycenę,
2) przeprowadzenia przetargu ofertowego.
§ 2. Ocena przydatności oraz ustalona wycena podlegają zatwierdzeniu przez Kierownika Urzędu.
§ 3. Komisja przeprowadzi likwidację i zbycie w terminie do 30 grudnia 2019 roku.
§ 4. Księgowość Urzędu Gminy dokona rozliczenia przeprowadzonej likwidacji wraz z dokonaniem stosownych wpisów w prowadzonej księdze inwentarzowej.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt
dr Marcin Urbański
Metryka strony