Zarządzenie nr 18/19 Kierownika Urzędu

Zarządzenie Nr 18/19
Kierownika Urzędu

z dnia 14 listopada 2019 r.

w sprawie powołania komisji likwidacyjnej wyposażenia stanowiącego majątek Urzędu Gminy Mielnik

Na podstawie § 2 ust. 1, § 3 ust. 1-2 i ust. 4-5, § 4 ust. 2-3 Zarządzenia Nr 84/16 Wójta Gminy Mielnik z dnia 16 lutego 2016 r. w sprawie sposobu trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Gminy Mielnik zarządzam, co następuje:

§ 1. 1. Powołuję komisję likwidacyjną w składzie:

1) Karol Dobrzaniecki - przewodniczący,
2) Iwona Paździora-Patkowska- członek,
3) Katarzyna Bajena - sekretarz.

2. Powołanie komisji jest równoznaczne z jej upoważnieniem do:

1) oceny przydatności jak też oszacowania wartości na podstawie danych możliwych do pozyskania z rynku lub w inny sposób gwarantujący obiektywną wycenę,
2) przeprowadzenia przetargu ofertowego.

§ 2. Ocena przydatności oraz ustalona wycena podlegają zatwierdzeniu przez Kierownika Urzędu.

§ 3. Komisja przeprowadzi likwidację i zbycie w terminie do 30 grudnia 2019 roku.

§ 4. Księgowość Urzędu Gminy dokona rozliczenia przeprowadzonej likwidacji wraz z dokonaniem stosownych wpisów w prowadzonej księdze inwentarzowej.

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Wójt

dr Marcin Urbański

Metryka strony

Udostępniający: Wójt Gminy Mielnik

Wytwarzający/odpowiadający: Wójt Marcin Urbański

Data wytworzenia: 2019-11-14

Wprowadzający: Artur Jaworski

Data modyfikacji: 2019-11-14

Opublikował: Artur Jaworski

Data publikacji: 2019-11-14