RG.341-2/10
RG.341-2/10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na :
Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn:
„Budowa oczyszczalni ścieków wraz z kanalizacją w Mielniku-I etap – budowa oczyszczalni ścieków”
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p. zm) Gmina Mielnik zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Ul.Piaskowa 38
17-307 Mielnik
tel. 085 6577003
fax.085 6577121
www.mielnik.com.pl (BIP)
gmina@mielnik.com.pl
Godziny urzędowania : poniedziałek-piątek 7:30-15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.mielnik.com.pl (BIP)
Na wniosek wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również w siedzibie zamawiającego. Opłata za udostępnienie SIWZ wynosi 2 000zł(dwa tysiące złotych)netto.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia są usługi w następującym zakresie:
Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn: „Budowa oczyszczalni ścieków wraz z kanalizacją w Mielniku-I etap-budowa oczyszczalni ścieków”.
1. Zamówienie obejmuje :
1) kontrolę wykonanych robót budowlanych z upoważnienia Zamawiającego, w sposób stały podczas prowadzenia prac budowlanych,
2) kontrolę rozliczeń budowy pod względem ilościowym, jakościowym i finansowym ,
3) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego operacji oraz przeglądu pogwarancyjnego zamówienia.
4) przebywanie na budowie co najmniej 1 raz w tygodniu.
2. Funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełnić zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, na warunkach ustalonych w umowie oraz stosownie do wymagań wynikających ze współfinansowania inwestycji będącej przedmiotem nadzoru ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-20013.
3. Do podstawowych praw i obowiązków Inspektora Nadzoru należą również prawa i obowiązki w zakresie określonym w 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r, - Prawo Budowlane ( tj. Dz.U.z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późń.zm.)tj:
1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
2) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających ,
4) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych, oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazania ich do użytkowania,
5) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także , na żądanie zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy,
6) wydawanie kierownikowi budowy lub robót poleceń potwierdzonych wpisem w dziennik budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
7) żądanie od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.
4. Inwestycja dla której będzie prowadzony nadzór swoim zakresem obejmuje budowę oczyszczalni ścieków w miejscowości Mielnik,tj.: oczyszczalni ścieków mechaniczno-biologicznej typu SBR o przepustowości Qdśr = 230 m3/d wraz z urządzeniami budowlanymi tj. przyłączem elektroenergetycznym, wodociągowym, kanałem ścieków oczyszczonych, ogrodzeniem terenu i drogą dojazdową.
Część mechaniczną oczyszczalni stanowią:
- zintegrowane urządzenie do usuwania skratek i piasku – sito i piaskownik,
- stacja zlewcza ścieków dowożonych,
- zbiornik retencyjny ścieków
Część biologiczną oczyszczalni stanowią:
- reaktory SBR, tj. 6szt. reaktorów SBR prefabrykowanych z tworzyw sztucznych o o poj. 2x15 m3 każdy, które są zlokalizowane w hali technologicznej budynku oczyszczalni
Część osadową stanowią:
- 1 zbiornik stabilizacji tlenowej osadu o poj. 60 m3 ,
- urządzenie workowe do odwadniania osadu DRAIMAD,
- utwardzony plac składowy osadu pod wiatą.
Oczyszczalnia ścieków składać się będzie z następujących obiektów i urządzeń:
- zbiornik retencyjny ścieków o poj. 60 m3
- budynek oczyszczalni ścieków o kubaturze 1895 m2
- budynek agregatu z częścią składową osadu o kubaturze 248 m2
- wylot rurociągu ścieków oczyszczonych do odbiornika /rz. Bug/ 263 m
- ogrodzenie oczyszczalni ścieków o długości 205 m
- wyposażenie technologiczne oczyszczalni
- elektroenergetyczne zewnętrzne sieci zasilające 15 kV i 0,4 kV z transformatorową stacją słupową
- przepompownia sieciowa P1 1500mm
- kanał tłoczny w rurze osłonowej – 1636 m
Infrastrukturę stanowić będą:
- zjazd z drogi powiatowej
- droga wewnętrzna o szer. 3,5 m z parkingiem dla samochodów osobowych
- kanały grawitacyjne kanalizacji sanitarnej oraz rurociągi tłoczne
- przyłącze wodociągowe
- elektroenergetyczne przyłącza kablowe do budynków z wewnętrzną instalacją elektryczną i agregatem prądotwórczym 100 kVA
- oświetlenie terenu oczyszczalni
- zieleń izolacyjna , ozdobna i trawniki.
5. Szczegółowy zakres inwestycji objętej nadzorem, określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.Dokumentacja jest dostępna na stronie zamawiającego :WWW.mielnik.com.pl w zakładce OGŁOSZENIA/PRZETARGI Nr RG 341-1/10
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2)posiadania wiedzy i doświadczenia,
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4)sytuacji ekonomicznej i finansowej,
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2 000 , słownie: dwa tysiące złotych.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp.
Nazwa kryterium Waga 1 cena 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego :
Urząd Gminy Mielnik
ul.Piaskowa 38
17-307 Mielnik
Pokój nr 20- sekretariat
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Mielnik
ul.Piaskowa 38
17-307 Mielnik
Pokój nr 9 - sala konferencyjna
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod Nr 52452-2010. Data zamieszczenia 25.02.2010r
____________________________________
Kierownik Zamawiającego
Metryka strony