RG.341-11/07

RG.341-11/07 

 Mielnik, 2007-07-04

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG.341-11/07.

Nazwa zadania: 

„Wykonanie dokumentacji projektowej na odkryty basen kąpielowy w Mielniku”.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 163, poz. 1164 z p. zm.) Wójt Gminy Mielnik zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Gmina  Mielnik
ul. Piaskowa 38
17-307 Mielnik
Strona www.mielnik.com.pl
E-mail  gmina@mielnik.com.pl
Godziny urzędowania  7:30 - 15:30

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

   www.mielnik.com.pl   (BIP)

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie zamawiającego ; SIWZ jest bezpłatna.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na otwarty basen kąpielowy o wym. 25,0 m x 12,0 m z ruchomym zadaszeniem jako rozwiązanie wariantowe.

Wraz z basenem należy zaprojektować :

1) brodzik kąpielowy dla dzieci wraz ze zjeżdżalnią;

2) infrastrukturę towarzyszącą niezbędną do prawidłowego funkcjonowania obiektu:

    - szatnie

    - prysznice

    - sanitariaty

      - urządzenia technologiczne

      - zasilanie w energię elektryczną ( wlz  od złącza wg warunków ZE);

      - przyłącze do wodociągu;

      - zagospodarowanie terenu.

Ponadto do Wykonawcy należeć będzie :

 a) pozyskanie podkładów geodezyjnych

 b) opracowanie materiałów do uzyskania decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych ( obiekt leży w obszarze NATURA 2000);

c) przygotowanie wniosku o ustalenie warunków zabudowy (ustalenie warunków zasilania z ZE i uzyskanie warunków przyłączenia do wodociągu);

d) dokonanie uzgodnień niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę ( w tym : z RZGW w Warszawie , ZUD)

Dokumentację należy przygotować w 4 egzemplarzach. Powinna zawierać również kosztorys inwestorski, przedmiar robót oraz SSt. Wymagana jest również forma elektroniczna dokumentacji technicznej.

Wspólny Słownik Zamówień: 74232000-4  Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych  

VI. Termin wykonania zamówienia:

- wniosek o wydanie decyzji o warunkach zabudowy i informacje  niezbędne do uzyskania decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych - należy przedłożyć 1 miesiąc od daty podpisania umowy.

- dokumentację należy wykonać i dostarczyć Zamawiającemu  w terminie 4 miesiące po uzyskaniu prawomocnej decyzji o warunkach zabudowy nie dłużej jednak niż 6 miesięcy.

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:

1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;

1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

VIII. Informacja na temat wadium:

zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Kryterium oceny: cena - 100%

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2007-07-18  do godz. 9:00

  w siedzibie zamawiającego:

Urząd Gminy Mielnik
ul. Piaskowa 38
17-307 Mielnik
Pokój nr 20  (sekretariat)

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2007-07-18 , o godz. 9:15

  w siedzibie zamawiającego:

Urząd Gminy Mielnik
ul. Piaskowa 38
17-307 Mielnik
Pokój nr 9

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2007-08-17

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

- nie dotyczy

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

 - nie dotyczy

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych

 Nr ogłoszenia : 111535 - 2007  dnia 04.07.2007r.

___________________________________

Kierownik Zamawiającego

Metryka strony

Udostępniający: Wójt Gminy Mielnik, z up. Wójta: Tomasz Gorochowicz

Wytwarzający/odpowiadający: Artur Jaworski

Data wytworzenia: 2007-07-04

Wprowadzający: Artur Jaworski

Data wprowadzenia: 2007-08-17

Data modyfikacji: 2007-08-17

Opublikował: Artur Jaworski

Data publikacji: 2007-08-17