RG.341-11/07
RG.341-11/07 | Mielnik, 2007-07-04 |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG.341-11/07.
Nazwa zadania:
„Wykonanie dokumentacji projektowej na odkryty basen kąpielowy w Mielniku”.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 163, poz. 1164 z p. zm.) Wójt Gminy Mielnik zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Mielnik
ul. Piaskowa 38
17-307 Mielnik
Strona www.mielnik.com.pl
E-mail gmina@mielnik.com.pl
Godziny urzędowania 7:30 - 15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.mielnik.com.pl (BIP)
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie zamawiającego ; SIWZ jest bezpłatna.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na otwarty basen kąpielowy o wym.
Wraz z basenem należy zaprojektować :
1) brodzik kąpielowy dla dzieci wraz ze zjeżdżalnią;
2) infrastrukturę towarzyszącą niezbędną do prawidłowego funkcjonowania obiektu:
- szatnie
- prysznice
- sanitariaty
- urządzenia technologiczne
- zasilanie w energię elektryczną ( wlz od złącza wg warunków ZE);
- przyłącze do wodociągu;
- zagospodarowanie terenu.
Ponadto do Wykonawcy należeć będzie :
a) pozyskanie podkładów geodezyjnych
b) opracowanie materiałów do uzyskania decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych ( obiekt leży w obszarze NATURA 2000);
c) przygotowanie wniosku o ustalenie warunków zabudowy (ustalenie warunków zasilania z ZE i uzyskanie warunków przyłączenia do wodociągu);
d) dokonanie uzgodnień niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę ( w tym : z RZGW w Warszawie , ZUD)
Dokumentację należy przygotować w 4 egzemplarzach. Powinna zawierać również kosztorys inwestorski, przedmiar robót oraz SSt. Wymagana jest również forma elektroniczna dokumentacji technicznej.
Wspólny Słownik Zamówień: 74232000-4 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
- wniosek o wydanie decyzji o warunkach zabudowy i informacje niezbędne do uzyskania decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych - należy przedłożyć 1 miesiąc od daty podpisania umowy.
- dokumentację należy wykonać i dostarczyć Zamawiającemu w terminie 4 miesiące po uzyskaniu prawomocnej decyzji o warunkach zabudowy nie dłużej jednak niż 6 miesięcy.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
VIII. Informacja na temat wadium:
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Kryterium oceny: cena - 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2007-07-18 do godz. 9:00
w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Mielnik
ul. Piaskowa 38
17-307 Mielnik
Pokój nr 20 (sekretariat)
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2007-07-18 , o godz. 9:15
w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Mielnik
ul. Piaskowa 38
17-307 Mielnik
Pokój nr 9
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2007-08-17
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
- nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
- nie dotyczy
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
Nr ogłoszenia : 111535 - 2007 dnia 04.07.2007r.
___________________________________
Kierownik Zamawiającego
Metryka strony