Rejestr wniosków i opinii komisji Rady Gminy
Pełna nazwa podmiotu prowadzącego rejestr publiczny: |
URZĄD GMINY MIELNIK |
Pełna nazwa rejestru zgłaszanego: |
REJESTR WNIOSKÓW I OPINII KOMISJI RADY GMINY |
Data rozpoczęcia realizacji zadań publicznych przy pomocy rejestru publicznego: |
27.05.1990r. |
Podstawa prawna utworzenia rejestru publicznego: |
Ustawa z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U.01.142.1591 z późn. zmianami) |
Cel utworzenia rejestru publicznego: |
Ewidencjonowanie opinii i wniosków komisji Rady Gminy Mielnik |
Zakres informacji gromadzonych w rejestrze publicznym: |
Opinie i wnioski komisji stałych Rady Gminy Mielnik (ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 22 grudnia 1999 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych - Dz. U. z dnia 31 grudnia 1999 r. (zobacz treść)) |
Informacja gdzie znajduje się rejestr: |
Urząd Gminy Mielnik, ul. Piaskowa 38, 17-307 Mielnik tel. (0-85) 6577002, 6577003, 6577241, fax: (0-85) 65 77121 REFERAT ORGANIZACYJNY I SPRAW OBYWATELSKICH I piętro, pokój nr 25, tel. wew.36 |
informacja o sposobie i zasadach udostępniania danych zawartych w rejestrze: |
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 27 września 2005 r. w sprawie sposobu, zakresu i trybu udostępniania danych zgromadzonych w rejestrze publicznym (Dz.U.05.205.1692) - ewidencja do wglądu w pokoju nr 25, I piętro. |
Metryka strony