1/13
Zarządzenie Nr 1/13
Kierownika Urzędu
z dnia 21 lutego 2013 r.
w sprawie przejęcia komisyjnego wytworzonej dokumentacji, pieczeci, sprzętu komputerowego, materiałów promocyjnych na stanowisku pracy Zastępcy Wójta
Na podstawie art. 33 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz.1591, z późn. zm.) w związku z § 10. ust.7. Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Mielnik przyjętego Zarządzeniem Nr 15/11 z dnia 25 sierpnia 2011r. zarządzam co następuje:
§ 1. Do przejęcia komisyjnego wytworzonej dokumentacji, pieczęci, sprzętu komputerowego, materiałów promocyjnych na stanowisku pracy Zastępcy Wójta powołuję komisję w składzie:
- Artur Jaworski,
- Iwona Paździora - Patkowska,
- Agnieszka Koc,
- Kamil Markiewicz.
§ 2. Komisja przystąpi do prac w dniu 21 lutego 2013r. z udziałem Pani Katarzyny Moniki Turosieńskiej - Durlik.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Adam Tobota |
Metryka strony