12/17
Zarządzenie Nr 12/17
Kierownika Urzędu
z dnia 9 października 2017 r.
w sprawie przeprowadzenia przeglądu materiałów zawierających informacje niejawne w Urzędzie Gminy Mielnik
Na podstawie art. 6 ust. 4 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. z 2016r, poz. 1167), zarządzam co następuje:
§ 1. W celu dokonania przeglądu materiałów zawierających informacje niejawne powołuję Komisję w następującym składzie:
1) Anna Kiczko - przewodniczący Komisji,
2) Jolanta Galecka - członek Komisji.
§ 2. Komisja w terminie do 31 października 2017 roku dokona przeglądu materiałów zawierających informacje niejawne w celu ustalenia, czy spełniają ustawowe przesłanki ochrony zgodnie z przepisami ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r o ochronie informacji niejawnych.
§ 3. Z przeglądu materiałów zawierających informacje niejawne Komisja sporządzi protokół, w którym przedstawi Wójtowi propozycje wobec jakich materiałów zasadne jest dokonanie zmiany bądź zniesienie klauzuli tajności.
§ 4. 1. Po wyrażeniu pisemnej zgody na zniesienie lub zmianę klauzuli, podejmuje się czynności naniesienia odpowiednich zmian w oznaczeniu materiałów.
2. O dokonaniu zniesienia lub zmiany klauzuli tajności powiadamia się niezwłocznie adresatów dokumentu.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt
Eugeniusz Wichowski
Metryka strony