278/18
Zarządzenie Nr 278/18
Wójta Gminy Mielnik
z dnia 26 września 2018 r.
w sprawie likwidacji i zbycia składników majątku ruchomego Gminy Mielnik
Na podstawie § 2. ust. 1, § 3. ust. 1-2, 4-6, § 4. ust. 2-3 Zarządzenia Nr 84/16 Wójta Gminy Mielnik z dnia 16 lutego 2016 roku w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Gminy Mielnik, zarządzam co następuje:
§ 1. Do przeprowadzenia wyceny, likwidacji i zbycia w formie sprzedaży (przetarg pisemny- zbieranie ofert) powołuję komisję w składzie:
1) Karol Dobrzaniecki - Przewodniczący,
2) Ewa Klimaszewska- Członek,
3) Joanna Bajena - Członek.
§ 2. Zadaniem Komisji jest przeprowadzenie likwidacji i zbycia środków trwałych wykazanych w protokole z przeprowadzenia oceny wartości użytkowej sładników mienia Gminy Mielnik użytkowanych w Ochotniczej Straży Pożarnej w Mielniku i Ochotniczej Straży Pożarnej w Sutnie z dnia 25.09.2018r. wyeksploatowanych w stopniu uniemożliwiającym ich dalsze wykorzystywanie do działań ratowniczo-gaśniczych oraz sporządzenie protokołu likwidacji.
§ 3. Komisja przeprowadzi likwidację i zbycie w formie sprzedaży.
§ 4. Księgowość Urzędu Gminy dokona rozliczenia przeprowadzonej likwidacji i zbycia, a jej wynik przedstawi Wójtowi Gminy.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt
Eugeniusz Wichowski
Metryka strony