73/19
Zarządzenie Nr 73/19
Wójta Gminy Mielnik
z dnia 15 listopada 2019 r.
w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia inwentaryzacji środków trwałych, materiałów oraz wyposażenia Zakładu Gospodarki Komunalnej w Mielniku
Na podstawie art. 26-27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tj. Dz. U. 2019 r. poz. 351, zm. poz. 1495, poz. 1571, poz. 1655 i poz. 1680), zarządzam co następuje:
§ 1. Przeprowadzenie inwentaryzacji środków trwałych, materiałów oraz wyposażenia Zakładu Gospodarki Komunalnej w Mielniku na dzień 25 listopada 2019 roku drogą spisu z natury.
§ 2. Do przeprowadzenia spisu powołuję komisję w składzie:
- Marcin J. Czerwiński - Przewodniczący,
- Piotr Wysocki - Członek,
- Paweł Pura - Członek,
- Tomasz Gorochowicz- Członek,
- Alina Szpakowska - Sekretarz.
§ 3. 1. Komisja przeprowadzi inwentaryzację w dniach od 25 listopada do 28 listopada 2019 roku.
2. Komisyjne przekazanie majątku nastąpi po zakończeniu prac komisji.
3. Przekazującym mienie będzie Dyrektor ZGK w Mielniku.
4. Przyjmującym mienie będzie Kierownik Grupy ZGK w Mielniku.
§ 4. Księgowość Zakładu Gospodarki Komunalnej w Mielniku dokona rozliczenia przeprowadzonej inwentaryzacji i jej wynik przedstawi Wójtowi Gminy w terminie do 20 grudnia 2019 roku.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt
dr Marcin Urbański
Metryka strony