39/11
Zarządzenie Nr 39/11
Wójta Gminy Mielnik
z dnia 10 sierpnia 2011 r.
w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej dla przejmowanego mienia w związku z zakupem nieruchomości Skarbu Państwa (dz. nr 5981/2) wraz z budynkiem byłego Posterunku Policji w Mielniku.
Na podstawie art. 26-27 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (tekst jedn. Dz. U. z 2009r. Nr 152, poz. 1223 z późn. zm.) zarządzam co następuje:
§ 1. Do przeprowadzenia inwentaryzacji powołuję komisję w składzie:
1) Marta Patrycja Koroluk- Przewodnicząca
2) Wojciech Niewiński- Członek
3) Zbigniew Sawczuk- Członek
§ 2. Komisja dokona spisu z natury znajdujących się przedmiotów oraz środków trwałych na nieruchomości oraz w budynku (pomieszczenia funkcyjne po Posterunku Policji oraz pomieszczenia mieszklane zwolnione przez byłego funkcjonariusza).
§ 3. Komisja dokona przejęcia wszystkich przekazanych przez Starostwo Powiatowe w Siemiatyczach kluczy do pomieszczeń.
§ 4. Po dokonanych czynnościach komisja przekazaże protokół inwentaryzacyjny do Referatu Finansowego celem ujęcia w ewidencji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych.
§ 5. Komisja przeprowadzi inwentaryzację w terminie wyznaczonym przez przedstawiciela Starostwa Powiatowego w Siemiatyczach.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Adam Tobota |
Metryka strony