Rejestr żłobków i klubów dziecięcych
TYTUŁ SPRAWY |
Rejestr żłobków i klubów dziecięcych |
WYDZIAŁ/JEDNOSTKA PROWADZĄCA |
Samodzielne stanowisko d/s pozyskiwania środków zewnętrznych, zamówień publicznych i oświaty |
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW |
Wniosek należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w Urzędzie Gminy Mielnik. Urząd Gminy Mielnik, ul. Piaskowa 38, 17-307 Mielnik |
SPOSÓB ZAŁATWIENIA |
Aby uzyskać wpis do Rejestru żłobków i klubów dziecięcych należy złożyć pisemny wniosek oraz dokumenty, wskazane w art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz. U. Nr 45 poz. 235 z późn. zm.):
Upoważnieni pracownicy Urzędu Gminy Mielnik dokonują wizytacji lokalu przeznaczonego na prowadzenie żłobka lub klubu dziecięcego w celu ustalenia czy zapewnione są w nim bezpieczne i higieniczne warunki wychowania i opieki nad dziećmi. Zasady dokonywania zmian w Rejestrze: Zasady wykreślania zarejestrowanych podmiotów z Rejestru:
|
TERMIN ZAŁATWIENIA |
Wydanie zaświadczenia o wpisie do Rejestru żłobków i klubów dziecięcych następuje w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku wraz z kompletem dokumentów. |
PODSTAWA PRAWNA |
Ustawa z dnia 4 lutego 2011r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz. U. z 2011 r. Nr 45, poz. 235 ze zmianami). |
INNE INFORMACJE |
Wykaz adresów do instytucji - przydatnych podczas zakładania i prowadzenia żłobków i klubów dziecięcych.
|
Metryka strony