ZP-O.271.11.2.2013

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bip.ug.mielnik.com.pl

 

Mielnik: Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej odcinków sieci oraz przyłączy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mielnik, Gmina Mielnik.

 

Numer ogłoszenia: 373204 - 2013; data zamieszczenia: 13.09.2013

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mielnik , ul. Piaskowa 38, 17-307 Mielnik, woj. podlaskie, tel. 085 6577003, faks 085 6577121.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej odcinków sieci oraz przyłączy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mielnik, Gmina Mielnik.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania zadanie – Usługę Opracowania dokumentacji projektowo- kosztorysowej odcinków sieci oraz przyłączy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mielnik, Gmina Mielnik.

1.1.     Nieruchomości, dla których należy zaprojektować przyłącza - odcinki sieci kanalizacji sanitarnej oraz uzyskać niezbędne do realizacji inwestycji pozwolenia:

1.1.1        dz. nr 5837/1 przy ul. Miodowej - z włączeniem do projektowanej sieci w ulicy Miodowej*,

1.1.2        dz. nr 5838 przy ul. Miodowej - z włączeniem do projektowanej sieci w ulicy Miodowej*,

1.1.3        dz. nr 5824 przy ul. Polnej  -  z włączeniem do projektowanej sieci w ulicy Miodowej*,

1.1.4        dz. nr 5801/8 przy ul. Miodowej -  z włączeniem do projektowanej sieci w ulicy Miodowej*,

1.1.5        dz. nr 5803/1 przy ul. Miodowej  -  z włączeniem do projektowanej sieci w ulicy Miodowej*,

 

* poz. 1.1.1 -1.1.5.:  w ulicy Miodowej należy zaprojektować kanał zbiorczy grawitacyjny przechodzący przez działki prywatne z wpięciem w ul. Polną – Zamawiający  uzyskał zgodę na umieszczenie urządzeń w posesjach prywatnych dz. nr 5832 i 5829 tj. na odcinku od ul. Miodowej do ul. Polnej (konieczność uzyskania pozwolenia na budowę)

 

1.1.6        dz. nr 6166 przy ul. Widokowej -  z włączeniem do istniejącej sieci w ulicy Widokowej (zgłoszenie robót),

1.1.7        dz. nr 6166 przy ul. Widokowej -  z włączeniem do istniejącej sieci w ulicy Widokowej (zgłoszenie robót),

1.1.8        dz. nr 6166 przy ul. Widokowej -  z włączeniem do istniejącej sieci w ulicy Widokowej (zgłoszenie robót),

1.1.9        dz. nr 6248/1 przy ul. Bugowej -  z włączeniem do istniejącej sieci w ulicy Bugowej (zgłoszenie robót),

1.1.10    dz. nr 5864/2 przy ul. Sadowej -  z włączeniem do istniejącej sieci w ulicy Sadowej (zgłoszenie robót),

1.1.11    dz. nr 5864/1 przy ul. Sadowej -  z włączeniem do istniejącej sieci w ulicy Sadowej(zgłoszenie robót),

1.1.12    dz. nr 5782/3 przy ul. Polnej -  z włączeniem do istniejącej sieci w ulicy Polnej (zgłoszenie robót),

1.1.13    dz. nr 6381/2 przy ul. Mostowej -  z włączeniem do istniejącej sieci w ulicy Zamiejskiej**,

1.1.14    dz. nr 6381/1 przy ul. Mostowej -  z włączeniem do istniejącej sieci w ulicy Zamiejskiej**,

 

** poz. 1.1.13 -1.1.14: należy wybudować kanał zbiorczy ciśnieniowy (konieczność uzyskania pozwolenia na budowę),

 

1.1.15    dz. nr 6295 przy ul. Ogrodowej -  z włączeniem do istniejącej sieci w ulicy Ogrodowej (zgłoszenie robót),

1.1.16    dz. nr 6281 przy ul. Tarasowej -  z włączeniem do istniejącej sieci w ulicy Tarasowej (zgłoszenie robót),

1.1.17    dz. nr 6206 przy ul. Piaskowej -  z włączeniem do istniejącej sieci w ulicy Piaskowej (zgłoszenie robót),

1.1.18    dz. nr 6105/1 przy ul. Granicznej -  z włączeniem do istniejącej sieci w ulicy Granicznej (zgłoszenie robót),

1.1.19    dz. nr 6415/1 przy ul. Brzeskiej -  z włączeniem do istniejącej sieci w ulicy Brzeskiej (zgłoszenie robót),

1.1.20    dz. nr 6345 i 6346 przy ul. Brzeskiej -  z włączeniem do istniejącej sieci w ulicy Brzeskiej (zgłoszenie robót),

1.1.21    dz. nr 6244 przy ul. Strażackiej -  z włączeniem do istniejącej sieci w ulicy Strażackiej (zgłoszenie robót),

1.1.22    dz. nr 5887 przy ul. Popław -  z włączeniem do istniejącej sieci w ulicy Ścianki (pozwolenie na budowę)

1.1.23    dz. nr 5873 przy ul. Sadowej -  z włączeniem do istniejącej sieci w ulicy Sadowej (zgłoszenie robót),

1.1.24    dz. nr 6306/4 przy ul. Białej -  z włączeniem do istniejącej sieci w ulicy Białej (zgłoszenie robót),

1.1.25    dz. nr 5784 przy ul. Brzeskiej -  z włączeniem do istniejącej sieci w ulicy Brzeskiej (zgłoszenie robót),

1.1.26    dz. nr 5811 przy ul. Sadowej -  z włączeniem do istniejącej sieci w ulicy Sadowej ( pozwolenie na budowę)

1.1.27    dz. nr 5817 przy ul. Sadowej -  z włączeniem do istniejącej sieci w ulicy Sadowej (zgłoszenie robót)

1.1.28    dz. nr 5428 przy ul. Białej -  z włączeniem do istniejącej sieci w ulicy Białej (pozwolenie na budowę)

1.1.29    dz. nr 5418 przy ul. Białej -  z włączeniem do istniejącej sieci w ulicy Białej (pozwolenie na budowę)

1.1.30    dz. nr 6059 przy ul. Stary Trakt -  z włączeniem do istniejącej sieci w ulicy Stary Trakt (pozwolenie na budowę)

1.1.31    dz. nr 5929/1 przy ul. Wesołej -  z włączeniem do istniejącej sieci w ulicy Wesołej (zgłoszenie robót)

1.1.32    dz. nr 5981/5 przy ul. Zamkowej -  z włączeniem do istniejącej sieci w ulicy Zamkowej lub Ogrodowej (należy zaprojektować odcinek sieci w kierunku jednej z ulic jw.; zgłoszenie robót)

1.1.33    dz. nr 6141  przy ul. Brzeskiej -  z włączeniem do istniejącej sieci w ulicy Brzeskiej (zgłoszenie robót)

1.1.34    dz. nr 5814 przy ul. Sadowej -  z włączeniem do istniejącej sieci w ulicy Sadowej (zgłoszenie robót)

1.1.35    dz. nr 5981/3 przy ul. Plac Kościuszki -  z włączeniem do istniejącej sieci w ulicy Plac Kościuszki  (zgłoszenie robót)

1.1.36    dz. nr 5910/1  przy ul. Brzeskiej -  z włączeniem do istniejącej sieci w ulicy Brzeskiej (zgłoszenie robót)

1.1.37    dz. nr 5602/1  przy ul. Brzeskiej -  z włączeniem do istniejącej sieci w ulicy Brzeskiej (projekt przyłącza tłocznego - zgłoszenie robót)

1.1.38    dz. nr 6263  przy ul. Bugowej -  z włączeniem do istniejącej sieci i przyłącza w ulicy Bugowej (pozwolenie na budowę)

1.1.39    dz. nr 6260  przy ul. Bugowej -  z włączeniem do istniejącej sieci i przyłącza w ulicy Bugowej (pozwolenie na budowę)

1.1.40    dz. nr 6267  przy ul. Bugowej -  z włączeniem do istniejącej sieci w ulicy Ogrodowej (zgłoszenie robót)

1.1.41    dz. nr 6318  przy ul. Brzeskiej -  z włączeniem do istniejącej sieci w ulicy Brzeskiej (zgłoszenie robót)

1.1.42    dz. nr 6274  przy ul. Bugowej -  z włączeniem do istniejącej sieci w ulicy Bugowej lub Ogrodowej (zgłoszenie robót) 

1.1.43    dz. nr 5920  przy ul. Wesołej -  z włączeniem do istniejącej sieci w ulicy Wesołej (zgłoszenie robót)

1.1.44    dz. nr 6110  przy ul. Królewskiej -  z włączeniem do istniejącej sieci w ulicy Królewskiej (zgłoszenie robót)

1.1.45    dz. nr 5985/1  przy ul. Ogrodowej -  z włączeniem do istniejącej sieci w ulicy Ogrodowej (zgłoszenie robót)

 

Zamawiający podaje w/w informacje dotyczące wskazania konieczności uzyskania określonych decyzji administracyjnych poglądowo, i zastrzega, iż w przypadku wystąpienia okoliczności wskazujących na konieczność uzyskania innych, niezbędnych dla procesu inwestycyjnego dokumentów, projektant ma obowiązek realizacji zamówienia, tj. Usługi opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej odcinków sieci oraz przyłączy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mielnik, Gmina Mielnik wraz z uzyskaniem niezbędnych dla realizacji inwestycji pozwoleń i decyzji.

 

1.2. Przyłącza w ulicy Miodowej należy zebrać w zbiorczy kanał grawitacyjny z włączeniem w ulicę Polną. Nie dopuszcza się rozwiązania w ul. Miodowej o kanalizację tłoczną – ciśnieniową. Zamawiający posiada zgodę prywatnych właścicieli działek o numerach geodezyjnych 5832 i 5829 do realizacji przedsięwzięcia.

 

1.3 Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. z późn. zm. (Dz.U.04.202.2072 z późn. zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych warunków wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. Przy opracowaniu dokumentacji projektowej należy uwzględnić wymogi ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 243, poz.1623) wraz z przepisami wykonawczymi obowiązującymi w tym zakresie.

 

2. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

A. Dokumentacja projektowa będąca przedmiotem zamówienia winna zawierać wszelkie przewidziane obowiązującymi przepisami opracowania składowe, a w szczególności:

2.1    Projekt  budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych we wszystkich niezbędnych branżach (4 egz.) i projekty wykonawcze wszystkich branży (4 egz.) na aktualnych mapach do celów projektowych w skali 1:500,

2.2    Ewentualne projekty przebudowy i usunięcia kolizji w odniesieniu do istniejących sieci i układu drogowego,

2.3    Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wszystkich branż,

2.4    Uzyskanie decyzji pozwolenia na realizację budowy,

 

B. Obowiązkiem Wykonawcy jest uzyskanie własnym staraniem i na własny koszt wszelkich dokumentów, opracowań i wytycznych niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności:

2.5    Mapy do celów projektowych, niezbędne do realizacji zadania,

2.6    Zamawiający informuje, iż jest w posiadaniu map zamieszczonych w zał. Nr 7 do SIWZ. Obowiązkiem Wykonawcy jest uzyskanie wszelkich pozostałych map niezbędnych do realizacji przedmiotowej dokumentacji.  Ww. mapy zostały uzyskane w celu aktualizacji dokumentacji zadania budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mielnik.

2.7    Wypisy i wyrysy z rejestru gruntów.

2.8    Badania geologiczne gruntu, wykonanie odwiertów geotechnicznych w miejscach niezbędnych na całej długości projektowanej sieci kanalizacyjnej oraz pod jej urządzenia, w celu rozpoznania istniejących warunków geologicznych.

2.9    Wystąpienie o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (warunków zabudowy), Gmina Mielnik nie posiada aktualnego planu zagospodarowania przestrzennego.

2.10Pozwolenie wodno-prawne i operat wodno-prawny, w razie konieczności.

2.11Warunki techniczne gestorów sieci przyłączenia obiektu do sieci (z upoważnieniem inwestora).

2.12Uzgodnienia lokalizacji infrastruktury niezwiązanej z obsługą drogi z: Powiatowym Zarządem Dróg
w Siemiatyczach, Drogi Gminne z Urzędem Gminy Mielnik.

2.13Decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (z upoważnieniem inwestora), ewentualne Opracowanie Raportu Oddziaływania na Środowisko (jeśli będzie wymagane), część kanalizacji w m. Mielnik znajduję się w obszarze chronionym Natura 2000 i całość Mielnika w Obszarach Chronionego Krajobrazu.

2.14Uzgodnienia projektów na każdym etapie opracowania (w tym ZUDP):

-  z rzeczoznawcami ds. zabezpieczeń ppoż, sanitarno- higienicznych oraz bhp i ergonomii,

- z zarządcami sieci infrastruktury sieci.

 

C. W przedmiot zamówienia wchodzi także:

2.15Opracowanie wstępnej, założeniowej koncepcji funkcjonalnej wraz z przedstawieniem technologii i rozwiązań materiałowych dla zamawiającego, w celu jej akceptacji.

2.16Opracowanie przedmiarów robót objętych projektami, oraz oddzielne zestawienie inwestycji RMS (robocizna, materiały, sprzęt).

2.17Opracowanie kosztorysów inwestorskich (wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów, oraz kosztorysów „zerowych”), ich jednokrotna aktualizacja na żądanie Zamawiającego, zgłoszone w okresie 2 lat od ich przekazania Zamawiającemu, oraz dostarczenie zamawiającemu zaktualizowanych kosztorysów inwestorskich w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu przekazania zlecenia aktualizacji.

2.18Pełnienie nadzoru autorskiego na etapie wykonawstwa, w tym wizytacje terenu budowy co najmniej raz na trzy tygodnie (w przypadku braku takiej konieczności zamawiający może odwołać wizyty w danym tygodniu do wykorzystania w kolejnym) we wszystkich branżach objętych projektowaniem, w tym udział w radach budowy, uzgadnianie indywidualnej dokumentacji technicznej i rysunków warsztatowych opracowywanych przez wykonawcę robót budowlanych, kwalifikowanie odstąpień od zatwierdzonego projektu budowlanego. Zakłada się realizację robót w 2014 roku, zakładany okres realizacji prac budowlanych: 10 miesięcy.

2.19Udział w przetargu na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych w postaci udzielania za pośrednictwem Zamawiającego odpowiedzi oferentom na pytania dotyczące rozwiązań, systemów, technologii i materiałów dla projektu będącego przedmiotem niniejszego zamówienia.

2.20Organizowanie narad koordynacyjnych dokumentacji projektowej w siedzibie Zamawiającego, mających na celu bieżące konsultowanie z przedstawicielem Zamawiającego rozwiązań projektowych i postępu projektowania.

 

3. MATERIAŁY BĘDĄCE W POSIADANIU ZAMAWIAJĄCEGO:

-     mapy do celów projektowych w opracowaniu zasadniczym projektu budowy kanalizacji (niżej wymienionym), brakujące mapy pod odcinki wykonawca powinien dokonać we własnym zakresie -    projekt wykonawczy „Kanalizacja sanitarna z przyłączami, wraz z przepompowniami i zasilaniem oraz kanalizacja deszczowa w miejscowości Mielnik” autorstwa mgr inż. Kazimierza Gałązki dostępny w siedzibie zamawiającego

 

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, do 50% wartości zamówienia

podstawowego, w ciągu 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6

ustawy Pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,

FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA

TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa

nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu

warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie

żądanych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca winien wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał usługi projektowe w zakresie co najmniej: jednej sieci kanalizacji sanitarnej na łączną długość min. 1 km, oraz co najmniej 30 przyłączy (doświadczenie w ramach jednej lub wielu realizacji). Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie żądanych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie żądanych dokumentów potwierdzających

spełnianie warunków udziału w postępowaniu

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: - co najmniej dwoma osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub równoważne, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie żądanych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 20 000,00 (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych.) Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie żądanych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1

ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych

dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie

obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie i złożenia poświadczeń dotyczy wyłącznie usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia zgodnie z opisem sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku;

wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za

świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony

od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy

przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,

jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do

wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby

innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty

dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający,

że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed

upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o

ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie

której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz w następujących okolicznościach:

 a) termin może ulec zmianie w przypadku: - przedłużenia się uzgodnień zewnętrznych przez podmioty do tego upoważnione, - wystąpienia okoliczności nie zawinionych przez strony, których nie można było wcześniej przewidzieć, - konieczności wprowadzenia zmian projektowych lub technologicznych, - znacznego wydłużenia postępowania przetargowego, co spowoduje niemożliwe do przewidzenia opóźnienie w podpisaniu umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia;

b) może nastąpić zmiana personelu Wykonawcy lub Zamawiającego, w przypadku gdy Wykonawca lub Zamawiający nie będzie mógł skierować do wykonania zamówienia personelu wskazanego w ofercie, przy czym nowe osoby muszą spełniać warunki określone w SIWZ dla personelu;

c) zmiany obowiązujących przepisów prawa, która powoduje, że konieczne dla prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia stanie się dokonanie zmiany umowy lub zakresu prac projektowych;

d) wystąpienia obiektywnych okoliczności, które powodują, że dokonanie zmiany byłoby korzystne dla Zamawiającego

5. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga dochowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i będzie dokonana w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www.bip.ug.mielnik.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Piaskowa 38, 17-307

Mielnik.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2013

godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w Urzędzie Gminy w Mielniku, ul.

Piaskowa 38, 17-307 Mielnik, w Sekretariacie..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku

nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi

środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym

Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Metryka strony

Udostępniający: Wójt Adam Tobota

Wytwarzający/odpowiadający: Kamil Markiewicz

Data wytworzenia: 2013-10-01

Wprowadzający: Kamil Markiewicz

Data wprowadzenia: 2013-09-13

Data modyfikacji: 2013-10-01

Opublikował: Kamil Markiewicz

Data publikacji: 2013-09-13