ZP-FZ.271.2.17.2014 (dowóz dzieci)

Mielnik: DOWÓZ DZIECI DO ZESPOŁU SZKÓŁ W MIELNIKU W ROKU SZKOLNYM 2014/2015 W OPARCIU O BILETY MIESIĘCZNE
Numer ogłoszenia: 224734 - 2014; data zamieszczenia: 04.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mielnik , ul. Piaskowa 38, 17-307 Mielnik, woj. podlaskie, tel. 085 6577003, faks 085 6577121.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ DZIECI DO ZESPOŁU SZKÓŁ W MIELNIKU W ROKU SZKOLNYM 2014/2015 W OPARCIU O BILETY MIESIĘCZNE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia o wartości poniżej kwoty określonej w art.11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych na wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi dowozu dzieci z miejscowości położonych na terenie Gminy Mielnik i Gminy Siemiatycze do Zespołu Szkół w Mielniku w roku 2014/2015 w oparciu o bilety miesięczne na następujących zasadach: Wykonawca na każdy miesiąc kalendarzowy sprzeda bilety dla dzieci uprawnionych do przejazdu wg wykazu sporządzonego przez Zespół Szkół. Ceny biletów winny uwzględniać uprawnienia dzieci do zniżek i ulg wynikające ze stosownych przepisów. Zespół Szkół najpóźniej do 25 każdego miesiąca w roku szkolnym przekaże Wykonawcy zapotrzebowanie na zakup biletów na miesiąc następny. Miesięczne bilety zostaną wydane przedstawicielowi Zespołu Szkół w siedzibie Wykonawcy w terminie do 28 każdego miesiąca na miesiąc następny w czasie trwania nauki szkolnej. Ogólny opis systemu przewozu: Trasa dowozu powinna być w miarę możliwości najkrótszym odcinkiem drogi pomiędzy szkołą a ostatnią miejscowością na danej trasie. Autobusy dowożące i odwożące powinny zatrzymywać się na przystankach w danej miejscowości i na terenie Zespołu Szkół. Zakładane godziny odjazdów z miejscowości, liczba osób i trasy dowozu dzieci w dni nauki szkolnej: Trasa 1 - 07:10 Siemiatycze Stacja (3 osoby), 07:13 Boratyniec Ruski (2 osoby), 07:19 Oksiutycze (1 osoba), 07:20 Pawłowicze (1 osoba), 07:22 Homoty (4 osoby), 07:30 Moszczona Królewska (15), 07:36 Olchowicze (2 osoby), 07:40 Maćkowicze (2 osoby), 07:45 Osłowo (4 osoby), 07:50 Plac Zespołu Szkół w Mielniku - 31 km; Trasa 2 - 07:10 Mętna (1), 07:20 Wilanowo (9), 07:25 Tokary (7), 07:30 Koterka (1), 07:35 Adamowo (6), 07:44 Radziwiłłówka (4), 07:50 - Plac Zespołu Szkół w Mielniku - 38 km; Trasa 3 - 07:25 Niemirów (12), 07:29 Sutno (5), 07:39 Wajków (4), 07:45 Mielnik - Przedmieście (10), 07:50 - Plac Zespołu Szkół w Mielniku - 36 km; Zakładane godziny odjazdów z miejscowości, liczba osób i trasy rozwozu dzieci w poniedziałek i piątek w dni nauki szkolnej: Trasa 1 - 14:25 Plac Zespołu Szkół (34), 14:30 Osłowo (-4), 14:35 Maćkowicze (-2), 14:39 Olchowicze (-2), 14:45 Moszczona Królewska (-15), 14:55 Homoty (-4), 14:57 Pawłowicze (-1), 14:58 Oksiutycze (-1), 15:02 Boratyniec Ruski (-2), 15:04 Siemiatycze Stacja (-3) - 31km; Trasa 2 - 14:25 Plac Zespołu Szkół (28), 14:31 Radziwiłłówka (-4), 14:40 Adamowo (-6), 14:45 Koterka (-1), 14:50 Tokary (-7), 14:55 Wilanowo (-9), 15:05 Mętna (-1) - 33km; Trasa 3 - 14:25 Plac Zespołu Szkół (31), 14:30 Mielnik - Przedmieście (-10), 14:36 Wajków (-4); 14:46 Sutno (-5); 14:50 Niemirów (-12) - 36km; Zakładane godziny odjazdów z miejscowości, liczba osób i trasy rozwozu dzieci we wtorek, środę i czwartek w dni nauki szkolnej; Trasa 1 - 15:15 Plac Zespołu Szkół (34), 15:20 Osłowo (-4), 15:25 Maćkowicze (-2), 15:29 Olchowicze (-2), 15:35 Moszczona Królewska (-15), 15:45 Homoty (-4), 15:47 Pawłowicze (-1), 15:48 Oksiutycze (-1); 15:52 Boratyniec Ruski (-2), 15:54 Siemiatycze Stacja (-3) - 31km; Trasa 2 - 15:15 Plac Zespołu Szkół (28), 15:21 Radziwiłłówka (-4), 15:30 Adamowo (-6), 15:35 Koterka (-1), 15:40 Tokary (-7), 15:45 Wilanowo (-9), 15:55 Mętna (-1) - 33km; 3.1.5.4.3. Trasa 3 - 15:15 Plac Zespołu Szkół (31), 15:20 Mielnik - Przedmieście (-10), 15:26 Wajków (-4); 15:36 Sutno (-5); 15:43 Niemirów (-12) - 36km; Łącznie liczba uczniów plus opiekunki przewidziane do przewozu wynosi: 93 uczniów + 3 opiekunki = 96 osób Wykonawca w ramach realizacji usługi będzie zobowiązany do uwzględnienia w cenie biletów składowych: w okresie trwania nauki szkolnej, w terminie objętym umową, do 3-krotnego w ciągu miesiąca przewozu tam i z powrotem dzieci z Zespołu Szkół im. Unii Mielnickiej na pływalnię AWF J. Piłsudskiego, 21-500 Biała Podlaska ul. Akademicka 2, autobus na min. 40 miejsc; w okresie trwania umowy ustanowić limit na min. 1440 km bezpłatnych przejazdów dla potrzeb Zespołu Szkół, autobus na min. 40 miejsc; Mając na uwadze czas rozpoczynania zajęć w szkołach dzieci powinny na ogół przybyć na godz. 07:50 do Zespołu Szkół w Mielniku, dlatego Wykonawca powinien dysponować przynajmniej następującym sprzętem do przewozu osób: trzema autobusami - każdy o liczbie miejsc siedzących min. 40. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia opieki nad dziećmi przewożonymi autobusami w następujący sposób: Zespół Szkół udostępni opiekunki do poszczególnych autobusów. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia jej obecności w każdym autobusie w czasie transportu dzieci, by zapewnić dzieciom bezpieczeństwo. Osoby wyznaczone przez Dyrekcję Szkoły do pełnienia funkcji opiekunek będą odbierane przez kierowców autobusów z terenu szkoły. Podróż opiekunek na każdej z tras odbywać się będzie bezpłatnie. Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę obowiązany będzie spełnić warunek stworzenia i utrzymania funkcjonowania dodatkowej sieci komunikacyjnej na terenie Gminy Mielnik. Okres funkcjonowania dodatkowej sieci komunikacyjnej powinien być zgodny z okresem zawartym w umowie na Usługę dowozu dzieci do szkół w roku 2014/2015 w oparciu o bilety miesięczne. W zakresie potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają temu warunkowi Wykonawca podpisuje zobowiązanie do stworzenia i funkcjonowania dodatkowej sieci komunikacyjnej służącej potrzebom ogółu mieszkańców gminy w zakresie określonym w załączniku nr 7 do SIWZ oraz załącza ją do oferty. Zamawiający rozstrzygnie przetarg, gdy na całość zamówienia wpłynie oferta nie podlegająca odrzuceniu, zamawiający dokona wyboru wykonawcy do realizacji zamówienia. Termin i miejsce wykonania zamówienia: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania Zamówienia w terminie określonym w umowie, tj. maksymalnie 7 dni od momentu jej podpisania. Umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy od momentu rozpoczęcia realizacji usługi W przypadku nie wykonania usługi Wykonawca zobowiązuje się pokryć kwotę wynikającą z kosztów wynajęcia innego pojazdu przez Zamawiającego oraz zapłacić karę umowną w wysokości 5% wartości brutto zastępczej usługi za każdy dzień zwłoki w wykonywaniu usługi. Miejscem wykonania Zamówienia jest teren Gminy Mielnik oraz Gminy Siemiatycze. Warunki płatności: za sprzedane bilety, zgodnie z przedłożonym wraz z dokumentem księgowym (faktura lub równoważny dok.) rozliczeniem sprzedanych biletów miesięcznych, zgodnych z zamówieniem, przelewem w ciągu 14 dni od daty wpływu faktury (noty księgowej lub innego równoważnego dokumentu) do Urzędu Gminy Mielnik. Faktura (nota lub inny równoważny dokument) winna być wystawiona na: Gmina Mielnik, 17-307 Mielnik, ul. Piaskowa 38; NIP: 5441438389, REGON: 050659450.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, do 50% wartości zamówienia podstawowego, w ciągu 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 7.1. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5.1.1.1. Warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualną licencję na przewóz osób transportem samochodowym minimum na teren Powiatu siemiatyckiego na podstawie art.7 ust.2 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2007 roku nr 125, poz. 874 z późn. zm.) oraz zezwolenie, o którym mowa w art.18 ust.1 pkt1 lit.a i e w/w ustawy) 5.1.1.2. Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia i licencji na przewóz osób transportem samochodowym minimum na teren Powiatu siemiatyckiego na podstawie art.7 ust.2 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2007 roku nr 125, poz. 874 z późn. zm.) oraz zezwolenia o którym mowa w art.18 ust.1 pkt1 lit.a i e w/w ustawy)
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje trzema autobusami - każdy o liczbie miejsc siedzących min. 40 szt. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, oraz wykazu sprzętu do wykonania zamówienia, na potwierdzenie spełnienia warunku wykazania dysponowaniem trzema autobusami - każdy o liczbie miejsc siedzących min. 40.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100000,00zł, jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100000,00zł Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą: informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej oraz opłaconej polisy a w przypadku jej braku -innego dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: zmianę ilościowego zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia w przypadku: zmiany liczby biletów w związku ze zmianą liczby dzieci wymagających dowozu i odwozu (np. z powodu migracji ludności, zmiany organizacji ruchu na trasie dowozu, itp.), Zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku: zmiany ilościowego zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia do wartości ofertowej, zgodnie ze wskazanymi w formularzu cenowym cenami, wzrostu cen paliwa. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany będzie do wykazania wzrostu kosztów realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym zmiana ta nie może nastąpić częściej niż raz na kwartał a wielkość zmiany będzie proporcjonalna do wykazanego wzrostu kosztów realizacji przedmiotu zamówienia. zmiany stawki podatku VAT; Oznaczenia stron umowy, wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego oznaczenia strony (firmy) wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem czynności powodujących taką zmianę; Jeśli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.mielnik.wrotapodlasia.pl/informacje/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mielnik, ul. Piaskowa 38, 17-307 Mielnik..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2014 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat, Urząd Gminy Mielnik, ul. Piaskowa 38, 17-307 Mielnik.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Wójt Gminy Mielnik

 

Adam Tobota

Metryka strony

Udostępniający: Wójt Adam Tobota

Wytwarzający/odpowiadający: Kamil Markiewicz

Data wytworzenia: 2014-07-22

Wprowadzający: Kamil Markiewicz

Data wprowadzenia: 2014-07-04

Data modyfikacji: 2014-07-22

Opublikował: Kamil Markiewicz

Data publikacji: 2014-07-04