Wydawanie zaświadczeń dot. MPZP/ SUiKZP/ rewitalizacji
Tytuł sprawy
Wydawanie zaświadczeń dotyczących:
- przeznaczenia działki w Miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub o braku obowiązującego miejscowego planu na danym terenie,
- przeznaczeniu działki w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Mielnik,
- w sprawie lokalizacji działki na obszarze rewitalizacji.
Wydział/jednostka prowadząca
Referat Infrastruktury i Rozwoju - Stanowisko do spraw zagospodarowania przestrzennego i budownictwa.
Miejsce złożenia dokumentów
Urząd Gminy Mielnik, ul. Piaskowa 38, 17-307 Mielnik
tel. (85) 65 77 003, fax (85) 65 77 121
www.mielnik.com.pl, www.mielnik.eu
Stanowisko do spraw zagospodarowania przestrzennego i budownictwa, pokój nr 7, tel. (85) 65 65 874
Opłaty
Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia wynosi 17 zł.
Zapłaty opłaty skarbowej dokonuje się w kasie Urzędu Gminy Mielnik lub na rachunek bankowy Urzędu Gminy Mielnik 97 8071 0006 0015 3562 2000 0010 (BS Hajnówka F/Mielnik).
Dowód zapłaty opłaty skarbowej należy dołączyć do wniosku lub dostarczyć na stanowisko merytoryczne w terminie 3 dni od dnia złożenia wniosku.
Termin i sposób załatwienia
Niezwłocznie – maksymalnie do 7 dni od daty złożenia wniosku zgodnie z Kodeksem Postepowania Administracyjnego.
Efekty realizacji sprawy dla wnioskodawcy
Wydanie zaświadczenia dotyczącego:
- przeznaczenia działki w Miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub o braku obowiązującego miejscowego planu na danym terenie,
- przeznaczeniu działki w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Mielnik,
- w sprawie lokalizacji działki na obszarze rewitalizacji.
Podstawa prawna
- Art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.);
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. 2021 r. poz. 1923 z późn. zm.)
Metryka strony