RG.341-5/08
RG.341-5/08 | Mielnik, 2008-04-03 |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Nazwa zadania:
"Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Adamowo"
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) Wójt Gminy Mielnik zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
ul. Piaskowa38
17-307 Mielnik
Strona WWW. mielnik.com.pl
E-mail gmina@mielnik.com.pl
Godziny urzędowania 7:30 - 15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
WWW.mielnik.com.pl (BIP)
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie Zamawiającego . SIWZ jest bezpłatna.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest budowa linii oświetlenia ulicznego w miejscowości Adamowo - Zastawa wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 640 w rejonie osiedla mieszkaniowego i bazy PERN "Przyjaźń" Roboty przewidują montaż jednego słupa żelbetowego oraz 13 słupów stalowych ocynkowanych na których będą zawieszone oprawy oświetleniowe. Oprawy oświetleniowe sodowe nadające się do recyklingu 100W, IP65, kosz z poliwęglanu odpornego na UV, korpus aluminiowy. Materiały , z których wykonane są oprawy oświetleniowe musza gwarantować ich eksploatację przez min 15 lat bez obniżenia jej sprawności. Oprawy oświetlenia ulicznego muszą być przystosowane do zasilania napięciem 230V , 50Hz.
Trwałość źródeł światła opraw ulicznych powinna być na poziomie min 16000 godzin świecenia. Zastosować w oprawach źródła o podwyższonym strumieniu świetlnym tzn. źródło 100W – co najmniej 10000 Lm.
W związku ze zwiększeniem mocy zgodnie z warunkami przyłączenia należy wymienić istniejące zabezpieczenie przedlicznikowe - BiWts25A na BiWts35A.
Do oferty należy dołączyć kartę katalogową potwierdzenie spełnienia parametrów dotyczących oferowanych opraw, słupów i źródeł światła oraz jeden z dokumentów tzn:
- aktualny certyfikat na znak B
- deklaracja zgodności
Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót, który stanowi tylko część pomocniczą w wycenie przedmiotu zamówienia..
kod CPV – 45316110-9 Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
30.09.2008r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień :
- kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane wykonawcze do wykonywania sieci i instalacji elektrycznych
- monterzy - uprawnienia do eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych do 1kV
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
1.5 Udzielą:
- 18 miesięcznej gwarancji na źródła światła
- 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1.500,00 zł
Słownie: jeden tysiąc pięćset złotych.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Kryterium oceny – cena – 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Ul. Piaskowa 38
17-307 Mielnik
Pokój nr 20 ( sekretariat)
do dnia: 2008-04-24 do godz. 9:00
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Ul. Piaskowa 38
17-307 Mielnik
Pokój nr 20 ( sekretariat)
do dnia: 2008-04-24 do godz. 9:15
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2008-05-24
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie dotyczy
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych : NT 67356-2008 w dniu 03.04.2008r.
____________________________________
Z – up Wójta Gminy Mielnik
Tomasz Gorochowicz
Metryka strony