RG.271.2.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG.271.2.2011 Budowa kanalizacji deszczowej ul. Ścianki w Mielniku
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p.zm) Wójt Gminy Mielnik zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
ul. Piaskowa 38
17-307 Mielnik
www.mielnik.com.pl (BIP)
gmina@mielnik.com.pl
Godziny urzędowania :poniedziałek-piątek 7:30-15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.mielnik.com.pl (BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu kanalizacji deszczowej ul.Ścianki w Mielniku wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą. Przedmiot zamówienia obejmuje :
1.Roboty przygotowawcze - 0,20km
2.Roboty rozbiórkowe : rozebranie nawierzchni z mas minieralno-bitumicznych - 34,09m²,
3.Roboty ziemne: wykopy liniowe o szer.0,8-2,5m i głęb. do 3m - 52,79m³,roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi - 299,15m³,podłoża pod kanały -31,36m³,umocnienie ścian wykopów-519,31m²,
4.Roboty montażowe :kanały z rur PVC-82,30m,przykanaliki-2kpl,studnie rewizyjne - 3szt,studzienki ściekowe - 6kpl,odwodnienie-113,20m, studzienki kanalizacyjne -2szt,podsypka ze żwiru lub pospółki - 67,98m²
5.Geodezyjną inwentaryzację powykonawczą,
6.Roboty ziemne zasypowe- 543,09m³,
7.Zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego: montaż i demontaż konstrukcji podwieszeń kabli energetycznych i telekomunikacyjnych-2kpl, montaż i demontaż konstrukcji podwieszeń rurociągów i kanałów - 4kpl,
8.Odbudowę nawierzchni : warstwa wiążąca asfaltowa grubości 4cm -34,09m², warstwa odsączająca o grubości 10cm-34,09m²,warstwa dolna podbudowy z kruszyw naturalnych o grubości 20cm-34,09m²,warstwa górna podbudowy z kruszyw naturalnych grubości 10cm.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
2)posiadania wiedzy i doświadczenia :
wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim zakresem i charakterem przedmiotowi zamówienia tj.budowa lub przebudowa kanalizacji burzowych o wartości co najmniej 50.000zł każda.
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia :
wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę że dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami i wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie
4)sytuacji ekonomicznej i finansowej:
wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę , że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłową realizację zadania tj. posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min.25 000zł oraz dysponuje środkami finansowymi lub posiada zdolność kredytową na kwotę min.50 000zł.
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium .Ustala się wadium dla całości zamówienia w kwocie 1800zł (jeden tysiąc osiemset złotych)
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. | Nazwa kryterium | Waga |
CENA | 100% |
X. Miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy Mielnik
ul. Piaskowa 38
17-307 Mielnik
Pokój nr 20 (sekretariat)
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy Mielnik
ul. Piaskowa 38
17-307 Mielnik
Pokój nr 9 (sala konferencyjna)
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 40508 – 2011.Data zamieszczenia 10.03.2011r
Wójt Gminy Mielnik
Metryka strony