ZP-O.271.3.2.2012

Mielnik, 2012-04-19

ZP-O.271.3.2.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Termomodernizacja budynku wraz z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania i kotłowni olejowej Wiejskiego Domu Kultury,

Sportu i Rekreacji w Wilanowie

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Wójt Gminy Mielnik zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.



Numer ogłoszenia w BZP: 89465 - 2012;

data zamieszczenia: 19.04.2012

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mielnik , ul. Piaskowa 38, 17-307 Mielnik, woj. podlaskie, tel. 085 6577003, faks 085 6577121.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielnik.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku wraz z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania i kotłowni olejowej Wiejskiego Domu Kultury, Sportu i Rekreacji w Wilanowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynku wraz z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania i kotłowni olejowej Wiejskiego Domu Kultury, Sportu i Rekreacji w Wilanowie Przedmiot zamówienia obejmuje istniejący budynek Wiejskiego Domu Kultury, Sportu i Rekreacji, usytuowany w Wilanowie, gm. Mielnik, na działce nr ewid. 444/1. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: A. Roboty polegające na dociepleniu budynku wraz z robotami budowlanymi obejmują docieplenie ścian i remont elewacji; w szczególności są to: 1. Prace na zewnątrz budynku: a) docieplenie ścian zewnętrznych w BSO: - styropian EPS 70 gr. 15 cm. b) docieplenie węgarków okiennych i drzwiowych: - styropian EPS 100 gr. 4 cm. c) docieplenie cokołów i ścian fundamentowych: - styropian EPS 80 gr 10 cm, tynk mozaikowy. d) docieplenie wewnętrzne stropu nad częścią wyższą budynku: - wełna mineralna gr 18 cm. e) Wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych: - 2xemulsja bitumiczna, np. 2x Abizol R+P. f) tynkowanie elewacji cienkowarstwowym tynkiem silikonowym. g) tynkowanie cokołu tynkiem mozaikowym. h) wymiana stolarki drzwiowej w piwnicy i wejścia do części dwukondygnacyjnej. i) wymiana obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynk. powlekanej, m.in. parapetów. j) odsunięcie na grubość docieplenia rynien i rur spustowych w części wyższej budynku. k) odsunięcie na grubość docieplenia instalacji odgromowej w części wyższej budynku. l) malowanie farbą silikonową elewacji całego budynku. m) wykonanie zadaszenia na konstrukcji stalowej - elewacja południowa - frontowa. n) przebudowa schodów wejściowych wraz z murkiem przy pomieszczeniu kotłowni. o) wykonanie balustrad na murku i przy schodach prowadzących do piwnicy (kotłowni). p) wykonanie okładziny z gresu mrozoodpornego, antypoślizgowego - tarasu zewnętrznego i schodów zewnętrznych prowadzących do piwnicy. r) rozebranie istniejącej opaski betonowej oraz wykonanie nowej z kostki brukowej. 2. Prace wewnątrz budynku: a) wykonanie kotłowni olejowej wraz z wydzieleniem pomieszczenia magazynu oleju wraz z wykonaniem komina, ściany murowanej z otworem drzwiowym między pomieszczeniem kotłowni i magazynem oleju, warstw posadzki oraz tynków wewnętrznych wszystkich ścian i sufitu, b) wykonanie fundamentu pod komin. B. Roboty polegające na instalacji centralnego ogrzewania i kotłowni olejowej: Instalacja centralnego ogrzewania 1. Przewody rozprowadzające centralnego ogrzewania z kotłowni do grzejników w poszczególnych pomieszczeniach z rur i kształtek stalowych cienkościennych np. typu KAN-therm Steel - pokrytych cienką warstwą cynku stanowiącą perfekcyjne zabezpieczenie antykorozyjne zewnętrznych powierzchni rur i kształtek. Połączenia rurociągów poprzez zaprasowywanie przy pomocy zaciskarek. Dla kompensacji wydłużeń rurociągów stalowych zaprojektowano samokompensację poprzez odpowiednie ukształtowanie trasy rurociągów, zastosowanie kompensatorów mieszkowych np.: typu KRG 20-16b i odpowiednią lokalizację punktów stałych. Piony zasilające grzejniki prowadzić po wierzchu ścian bez izolacji. Przewody prowadzone po ścianach i warstwie sufitu podwieszanego zabezpieczyć otuliną termoizolacyjną np. Thermaflex PUR. Przejścia przewodów przez przegrody budowlane wykonać w tulejach ochronnych, umożliwiających swobodne przemieszczenie przewodu w ścianie lub stropie. Przestrzeń między tuleją, a przewodem wypełnia się kitem plastycznym lub elastycznym. Strop między kotłownią i salą widowiskową oddziela odrębne strefy pożarowe, w związku z tym przejścia przewodów stalowych (niepalnych) należy wykonać jako p.pożarowe. 2. Jako elementy grzejne zastosować: - grzejniki płytowe z podłączeniem bocznym np.: PURMO Compact - grzejniki łazienkowe drabinkowe np.: PURMO Santorini C W obu typach grzejników zastosować zawory termostatyczne np.: firmy Herz typ TS-90-V-7723 + głowice termostatyczne np.: Herz-Herzcules w wersji wzmocnionej odpornej na wandalizm, kradzież, manipulowanie przez osoby nieuprawnione. Na powrocie przewidziano zawory np.: firmy Herz typ RL5-3923. 3. Armatura Na przewodach rozdzielczych instalacji (na rozgałęzieniu pionu wyprowadzonego z kotłowni) w miejscach wskazanych na rozwinięciu zaprojektowano zawory kulowe o parametrach: ciśn. 6atm, temp. 100°C. Zaprojektowane grzejniki płytowe i drabinkowe wyposażyć w zawory termostatyczne z nastawą wstępną np.: firmy Herz typ TS-90-V-7723 z głowicą termostatyczną np.: Herz-Herzcules oraz zawory powrotne z nastawą wstępną i możliwością spustu wody np.: firmy Herz typ RL5-3923. 4. Odwodnienie i odpowietrzenie Przy odwodnieniu montować zawory kulowe gwintowane. W najwyższych punktach instalacji należy zainstalować automatyczne odpowietrzniki z zaworem stopowym. 5. Regulacja instalacji Regulację instalacji zaprojektowano poprzez zawory termostatyczne i powrotne montowane przy grzejnikach. Wielkość nastawy zaworów termostatycznych i powrotnych oznaczonej symbolem N określono przy każdym grzejniku na rzutach i rozwinięciu instalacji c.o. 6. Próby i izolacja instalacji Przed dokonaniem nastawy zaworów należy instalację kilkakrotnie przepłukać wodą o prędkości 1.5 m/s. Następnie należy przeprowadzić dla przewodów stalowych rozprowadzających próbę szczelności na zimno (0.6 MPa) i na gorąco (po uruchomieniu źródła ciepła), a po uzyskaniu pozytywnego wyniku próby przewody rozprowadzające w piwnicy i leżaki prowadzone w poszczególnych pomieszczeniach po wierzchu ścian i w warstwie sufitu podwieszanego oraz przewody w garażu zaizolować termicznie otuliną termoizolacyjną np. THERMAFLEX PUR lub równoważną. Kotłownia olejowa 1. Zaprojektowano kocioł olejowy niskotemperaturowy o mocy 33kW typu GTU 125S firmy De Dietrich wyposażony w palnik nadmuchowy i konsolę sterowniczą Diematic 3 z elektroniczną programowaną regulacją pogodową. 2. Zespół pompowy Zastosowano zespół pompowy dla obiegu c.o. bez mieszacza (pompa trójbiegowa, zawór upustowy, zawór zwrotny, armatura odcinająca i kontrolno pomiarowa) - pakiet EA61 dla kotłów typu GTU 1200 firmy De Dietrich 3. Zabezpieczenie urządzeń i instalacji wg. PN-B-02414 a) kotły - zawór bezpieczeństwa membranowy typu SYR 1915 DN1/2 do=12mm b) instalacja c.o. - naczynie wzbiorcze przeponowe Reflex typu NG 25/6 4. Armatura - zawory przelotowe kulowe gwintowane - DN 15 - DN 32 PN6 max temp. pracy 100°C - zawory zwrotne gwintowane - DN 15 - DN 32 PN6 max temp. pracy 100°C - Armatura zabezpieczająca pompy i urządzenia przed ewentualnymi zanieczyszczeniami mechanicznymi : filtr magnetyczny IFM, magnetyzer MI-0 firmy INFRACOR - Separator powietrza SEP 32 firmy TERMEN W najwyższych punktach instalacji zamontować automatyczne odpowietrzniki, w najniższych spusty wyposażone w zawory kulowe. 5. Przewody - woda instalacyjna co - rury stalowe instalacyjne ze szwem wg. PN-H-74244 łączone przez spawanie - woda zima - rury stalowe instalacyjne ze szwem wg. PN-H-74200 ocynkowane, łączone przez kształtki gwintowane - instalacja olejowa - rury miedziane o połączeniach na lut miękki 6. Próby i odbiory instalacji Po zamontowaniu całą instalację poddać próbie ciśnieniowej na zimno na ciśnienie o 50% wyższe od roboczego. Następnie przepłukać instalacje dwukrotnie. Minimalna prędkość strumienia wody płuczącej Vmin=1,5m/s Po ostatecznym zakończeniu prac wykonać próbę na gorąco z regulacją parametrów pracy w czasie 72 godz. (tzn. rozruch kotłowni). 7. Zabezpieczenie antykorozyjne Zabezpieczenie przed korozją wykonać należy dla rur instalacyjnych czarnych zgodnie z instrukcją KOR-3A; czyścić rury ręcznie szczotkami stalowymi z odrdzewianiem,a następnie malować dwukrotnie farbą kreodurową. 8. Izolacja termiczna Rurociągi wody grzejnej zaizolować termicznie otulinami termoizolacyjnymi w płaszczu z folii PCV typu STEINONORM 300, THERMAFLEX PUR lub otulinami ISOVER 7300 Alu. 9. Automatyka kotłowni Regulacja temperatury wody instalacyjnej c.o. realizowana będzie przez regulator pogodowy Diematic 3 będący na wyposażeniu kotła i zdalne sterowanie uproszczone z czujnikiem pokojowym FM 52 (wyposażenie dodatkowe kotła). Lokalizacja czujnika zewnętrznego i pokojowego w części graficznej opracowania (rys. nr 2). Czujnik zewnętrzny należy umieścić na ścianie północnej na wys. ok. 2,5m nad poziomem terenu i zabezpieczyć od słońca. 10. Uzupełnienie zładu c.o. Uzupełnienie zładu odbywać się będzie z przewodu instalacji wody zimnej (doprowadzonej z pomieszczenia garażu) poprzez podłączenie rozłączne za pomocą węża gumowego. Na przewodzie wody zimnej uzupełniającej należy zamontować zawór antyskażeniowy typu EA 251 f. Danfos. 11. Komin Do odprowadzenia spalin z kotła zaprojektowano kompletny system spalinowy typu RONDO PLUS firmy SCHIEDEL jednociągowy z wentylacją o średnicy DN160+W. Komin wyposażony jest w wyczystkę, zbiornik kondensatu, kratkę przewietrzającą, trójnik spalinowy 45°, stożek, płytę przykrywającą (w wersji do obłożenia klinkierem). Lokalizacja przewodu spalinowego w części graficznej opracowania. Czopuch zaprojektowano z przewodu spalinowego dwuściennego o średnicy DN160 - system MKD firmy MK Żary. 12. Instalacja olejowa Instalację olejową zaprojektowano w oparciu o baterię złożoną z trzech zbiorników jednopłaszczowych typu CT o pojemności 1000l każdy firmy Roth w układzie szeregowym. Zbiorniki wyposażone będą w kompletną drogę olejową złożoną z zestawu podstawowego typu G i dwóch kompletów zestawu szeregowego typy R oraz w sygnalizator poziomu napełniania, przekazujący sygnał do miejsca w którym jest zlokalizowany króciec do napełniania. Ponieważ większość dystrybutorów nie posiada cystern przystosowanych do współpracy z czujnikiem wartości granicznej napełnienia, niezbędne jest zapewnienie niezależnej sygnalizacji napełnienia w postaci np. dzwonka umieszczonego na zewnątrz, a włączanego w składzie opału przez osobę nadzorującą napełnianie; napełnianie zbiorników powinno być zawsze nadzorowane przez obserwatora wewnątrz składu opału; dopuszczalny stopień napełnienia zbiorników wynosi 95% i jest zaznaczony na ściance każdego zbiornika. Zbiorczą rurę odpowietrzającą wykonaną z rury stalowej ocynkowanej DN40 i zakończoną kołpakiem odpowietrzającym należy wyprowadzić ponad dach budynku. W blaszanej zamykanej skrzynce umieścić wlew paliwa i rurą stalową ocynkowana DN50 połączyć z zbiorczym króćcem do napełniania zbiornika. C. Instalacje elektryczne: Zakres prac obejmuje: 1. wykonanie tablicy rozdzielczej kotłowni TK 2. wykonanie wewnętrznej linii zasilającej tablicę kotłowni TK 3. wykonanie instalacji zasilania urządzeń technologicznych 4. wykonanie instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych 230 V 5. wykonanie instalacji gniazda wtykowego 24 V 6. wykonanie instalacji przeciwprzepięciowej 7. wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych 8. wykonanie instalacji odgromowej 9. wykonanie badań i pomiarów. Szczegółowy zakres robót określają: 1) dokumentacja projektowa, 2)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 3) przedmiary robót. Wykonawca dla ustalenia ceny winien uwzględnić wszystkie elementy zawarte w dokumentacji projektowej - w przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową a dokumentami pomocniczymi (w tym przedmiary robót) - przesądzają zapisy dokumentacji projektowej. Z uwagi na wskazanie w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót znaków towarowych oraz nazw producentów, Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi, o ich równoważności decyduje autor dokumentacji i Zamawiający. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz warunkach zawartych w pozwoleniu na budowę. W przypadku zaoferowania urządzeń bądź materiałów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenia stosowanych dokumentów takich jak atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej. W przypadku gdy zamiana urządzeń spowoduje konieczność wykonania nowej dokumentacji projektowej zamiennej. Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt do jej wykonania oraz uzyskania wszelkich dokumentów niezbędnych dla realizacji Inwestycji w oparciu o tę dokumentację. Brak w złożonej ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów dotyczących urządzeń równoważnych lub zastosowania urządzeń niezgodnych ze wszystkimi parametrami określonymi w projekcie i specyfikacji technicznej będzie powodowało odrzucenie oferty.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-6, 45.11.12.00-0, 45.26.23.00-4, 45.26.23.10-7, 45.26.23.50-9, 45.26.25.00-6, 45.42.11.00-5, 45.26.00.00-7, 45.32.10.00-3, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.45.00.00-6, 45.11.10.00-8, 45.31.00.00-3, 45.33.11.00-7, 45.33.11.10-0, 45.32.10.00-3, 45.44.23.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2012.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wpłaty wadium należy dokonać przed terminem ustalonym dla składania ofert, tj. nie później niż do dnia 07.05.2012 r. do godz. 10.00 na konto Zamawiającego nr 63 8071 0006 0015 3562 2000 0040 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć: Termomodernizacja budynku wraz z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania i kotłowni olejowej Wiejskiego Domu Kultury, Sportu i Rekreacji w Wilanowie Wadium wnoszone w pieniądzu: Wadium wniesione przelewem na konto Zamawiającego uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert zostanie zaksięgowane na koncie Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej: Wadium może być również wnoszone w: - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późniejszymi zmianami) Oryginał wadium wnoszonego w formie niepieniężnej musi być dołączony do oferty. Zwrot wadium a)Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. b)Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c)Z zastrzeżeniem pkt.e Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt. 12.4 ppkt.a SIWZ, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. e)Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. f)Jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego lub nie złożył pełnomocnictw, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, chyba, że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 6.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7.Brak dowodu wpłaty wadium skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Ocena spełnienia warunków: Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia pozostałych warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy. W tym przypadku ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń, metodą spełnia/nie spełnia

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 2 inwestycji odpowiadających wielkością i zakresem robót przedmiotowi zamówienia, w tym: a)1 zadanie inwestycyjne polegające na dociepleniu ścian zewnętrznych budynku o kubaturze min. 2500 m3 w technologii lekko - mokrej b)1 inwestycji polegającej na budowie instalacji centralnego ogrzewania i kotłowni olejowej w budynku o kubaturze min. 2500 m3 Ocena spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy (załącznik do SIWZ). Na potwierdzenie spełniania tego warunku należy dołączyć także referencje (jako załącznik do oświadczenia)

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy (załącznik do SIWZ)

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy (załącznik do SIWZ)

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    1. Wymagane jest posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na sumę min. 100.000,00 zł - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2. Wymagane jest posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000,00 zł - polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważna/y na dzień składania ofert

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·         Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach: - konieczności wprowadzenia zmian projektowych lub technologicznych, - konieczności robót dodatkowych. b) termin może ulec zmianie w przypadku: - przedłużenia się uzgodnień zewnętrznych przez podmioty do tego upoważnione, - wystąpienia okoliczności nie zawinionych przez strony, których nie można było wcześniej przewidzieć, - znacznego wydłużenia postępowania przetargowego, co spowoduje niemożliwe do przewidzenia opóźnienie w podpisaniu umowy na wykonanie robót; c) może nastąpić zmiana personelu Wykonawcy lub Zamawiającego, w przypadku gdy Wykonawca lub Zamawiający nie będzie mógł skierować do wykonania zamówienia personelu wskazanego w ofercie, przy czym nowe osoby muszą spełniać warunki określone w SIWZ dla personelu; d) zmiany obowiązujących przepisów prawa, która powoduje, że konieczne dla prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia stanie się dokonanie zmiany umowy lub zakresu robót budowlanych; e) wystąpienia obiektywnych okoliczności, które powodują, że dokonanie zmiany byłoby korzystne dla Zamawiającego. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga dochowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i będzie dokonana w formie aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mielnik.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mielnik ul. Piaskowa 38 17-307 Mielnik pok. nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Mielnik ul. Piaskowa 38 17-307 Mielnik sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Kierownik Zamawiającego:

Wójt Gminy Mielnik

Adam Tobota

Metryka strony

Udostępniający: Wójt, Adam Tobota

Wytwarzający/odpowiadający: Kamil Markiewicz

Data wytworzenia: 2012-04-20

Wprowadzający: Artur Jaworski

Data wprowadzenia: 2012-04-20

Data modyfikacji: 2016-06-27

Opublikował: Artur Jaworski

Data publikacji: 2012-04-20