ZP-O.271.4.2.2012
Mielnik, 11.06.2012 r.
Gmina Mielnik
Ul. Piaskowa 38
17-307 Mielnik
ZP-O.272.4.2.2012
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Wykonanie dokumentacji projektowej Parku Historycznego „TRYLOGIA” w Mielniku - etap I - Stanica chreptiowska
WSZYSCY WYKONAWCY
O G Ł O S Z E N I E Nr 1
o zmianach SIWZ
Dotyczy: Zmiany zapisów SIWZ w postępowaniu na zadanie pn. Wykonanie dokumentacji projektowej Parku Historycznego „TRYLOGIA” w Mielniku - etap I - Stanica chreptiowska
Szanowni Państwo,
Na podstawie art. 38 ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zamawiający wprowadza następujące zmiany w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dot. postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej 14 000 euro i poniższej kwot określonych w rozporządzeniu wydanym na podstawie art.11 ust. 8 Ustawy Pzp na zadanie:
Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Wykonanie dokumentacji projektowej Parku Historycznego „TRYLOGIA” w Mielniku - etap I - Stanica chreptiowska
1. ZMIENIA SIĘ ZAPIS DZIAŁU VI. SIWZ - „WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW” W NASTĘPUJĄCY SPOSÓB:
Punkt VI.2.a
o treści:
- a.wykażą się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, następujących usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia:
- co najmniej dwóch pełnobranżowych dokumentacji projektowych budynków użyteczności publicznej stanowiących część lub całość skansenu, lub parku historycznego/ archeologicznego wraz z infrastrukturą towarzyszącą, z których każda obejmowała co najmniej jeden budynek o kubaturze nie mniejszej niż 15000 m3 oraz wartości min. 3000000,00 zł netto (według kosztorysu inwestorskiego).
oraz
- wykonaniem co najmniej jednej dokumentacji projektowej rekonstrukcji obszaru krajobrazu
kulturowego o pow. min. 1,00 ha oraz nakładach inwestycyjnych w wysokości min. 3000000,00 zł netto (według kosztorysu inwestorskiego).
Na treść o brzmieniu:
- a.wykażą się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, następujących usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia:
- wykonaniem co najmniej dwóch pełnobranżowych dokumentacji projektowych budynków użyteczności publicznej o charakterze historycznym lub muzealnym wraz z infrastrukturą towarzyszącą odpowiadającą swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tj. o kubaturze nie mniejszej niż 8000 m3 odpowiadającej swoim zakresem przedmiotowi zamówienia oraz przewidywanych nakładach inwestycyjnych w wysokości min. 1000000,00 zł netto (według kosztorysu inwestorskiego)
oraz
- wykonaniem co najmniej jednej dokumentacji projektowej rekonstrukcji obszaru krajobrazu
kulturowego o pow. min. 1,00 ha oraz przewidywanych nakładach inwestycyjnych w wysokości min. 3000000,00 zł netto (według kosztorysu inwestorskiego).
2. ZMIENIA SIĘ ZAPIS DZIAŁU XI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM W NASTĘPUJĄCY SPOSÓB:
Punkt XI.2
O treści:
- 2.Wadium musi obejmować okres związania ofertą
Wpłaty wadium należy dokonać przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 12.06.2011 r. do godz. 13.00 na konto Zamawiającego nr 63807100060015356220000040 z dopiskiem na przelewie „WADIUM” i oznaczyć: „Wykonanie dokumentacji projektowej Parku Historycznego „TRYLOGIA” w Mielniku - etap I - Stanica Chreptiowska.”
Na treść o brzmieniu:
- Wadium musi obejmować okres związania ofertą
Wpłaty wadium należy dokonać przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 18.06.2011 r. do godz. 13.00 na konto Zamawiającego nr 63807100060015356220000040 z dopiskiem na przelewie „WADIUM” i oznaczyć: „Wykonanie dokumentacji projektowej Parku Historycznego „TRYLOGIA” w Mielniku - etap I - Stanica Chreptiowska.”
3. ZMIENIA SIĘ ZAPIS DZIAŁU XIV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT W NASTĘPUJĄCY SPOSÓB:
Punkt XIV
O treści:
2.Termin składania ofert upływa dnia 12.06.2012 r. o godz. 13.00.
4.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.06.2012 r. o godz. 13.15 w siedzibie Zamawiającego.
Na treść o brzmieniu:
2.Termin składania ofert upływa dnia 18.06.2012 r. o godz. 13.00.
4.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.06.2012 r. o godz. 13.15 w siedzibie Zamawiającego.
Pozostała treść SIWZ nie ulega zmianie.
Zmiany SIWZ zostały zamieszczone w ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych z dnia 11.06.2012 r. o numerze 182858-2012
Wójt Gminy Mielnik
Adam Tobota
Mielnik, 2012-05-31
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZP-O.271.4.2.2012
Wykonanie dokumentacji projektowej Parku Historycznego „TRYLOGIA” w Mielniku
- etap I - Stanica chreptiowska
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p.zm) Wójt Gminy Mielnik zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Mielnik
ul. Piaskowa 38
17-307 Mielnik
www.mielnik.com.pl (BIP)
gmina@mielnik.com.pl
Godziny urzędowania: poniedziałek-piątek 7:30-15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.mielnik.com.pl (BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
1. Przedmiot zamówienia:
Opracowanie dokumentacji - projektu budowlano – wykonawczego Parku Historycznego „TRYLOGIA” w Mielniku- etap I - Stanica chreptiowska wraz z zagospodarowaniem terenu w podstawową infrastrukturę terenową oraz pełnieniem nadzoru autorskiego na etapie wykonawstwa.
1.1. Celem przetargu jest opracowanie projektów budowlano-wykonawczych (we wszystkich branżach) nowych obiektów budowlanych odwzorowujących zabudowę historyczną z okresie XVII wiecznej Rzeczpospolitej łącznie z zagospodarowaniem terenu.
2. Szczegółowy zakres dokumentacji projektowej i opis przedmiot zamówienia:
A. Dokumentacja projektowa będąca przedmiotem zamówienia winna zawierać wszelkie przewidziane obowiązującymi przepisami opracowania składowe, a w szczególności:
1. Program funkcjonalno - użytkowy
2. Koncepcja funkcjonalno- użytkowa.
3. Koncepcja architektoniczno- urbanistyczna oraz wielobranżowa koncepcja konstrukcyjno- instalacyjna.
4. Proj. bud. – wykonawczy zagospodarowania terenu,
5. Proj. bud. – wykonawczy architektoniczny wszystkich przewidywanych koncepcją budynków, w tym zestawienia stolarki i ślusarki okiennej oraz drzwiowej.
6. Proj. bud. – wykonawcze konstrukcyjne,
7. Proj. bud. – wykonawcze instalacji wod. – kan.,
8. Proj. bud. – wykonawcze instalacji odprowadzania wód deszczowych,
9. Proj. bud. – wykonawcze instalacji c. o.,
10. Proj. bud. - wykonawcze instalacji elektrycznej, oświetleniowej i odgromowej,
11. Proj. bud. – wykonawcze instalacji sygnalizacji pożaru (jeśli będzie wymagana przepisami),
12. Proj. bud. – wykonawcze instalacji tryskaczowej lub innej ppoż.,
13. Proj. bud. – wykonawcze dźwiękowego systemu ostrzegawczego (jeśli będzie wymagany przepisami),
14. Proj. bud. – wykonawcze instalacji sygnalizacji napadu i włamania,
15. Proj. bud. – wykonawcze instalacji systemu przyzywowo- alarmowego,
16. Proj. bud. – wykonawcze instalacji strukturalnej teletechnicznej,
17. Proj. bud. – wykonawcze systemu monitoringu obiektu, tzw. BMS,
18. Proj. bud. – wykonawcze instalacji elektroenergetycznej zasilania komputerów,
19. Proj. bud. – wykonawcze węzłów ciepła lub kotłowni,
20. Proj. bud. – wykonawcze przyłączy wody, przyłącza kanalizacji deszczowej i sanitarnej,
21. Proj. bud. – wykonawcze sieci odprowadzania wód deszczowych z podczyszczaniem z terenu parkingów,
22. Proj. bud. – wykonawcze przyłączy ciepłowniczych,
23. Proj. bud. – wykonawcze przyłączy telefonicznych,
24. Proj. bud. – wykonawcze przyłączy energetycznych,
25. Proj. bud. – wykonawcze oświetlenia zewnętrznego,
26. Proj. bud. – wykonawcze dróg dojazdowych, parkingów, placów i chodników,
27. Projekt stałej organizacji ruchu,
28. Wszystkie niezbędne projekty technologiczne wynikające z funkcji poszczególnych obiektów (np. kuchni i innych)
29. Proj. bud. – wykonawcze zieleni i małej architektury,
30. Proj. bud. – wykonawcze innych elementów nieprzewidzianych na etapie koncepcji,
31. Plansza zbiorcza infrastruktury podziemnej,
32. Projekt wewnętrznego i zewnętrznego oznakowania komercyjnego obiektów i terenu,
33. Projekt bud. – wykonawcze aranżacji wnętrz w postaci kart pomieszczeń zawierających rodzaje wykończeń, kolorystykę, jak również wykaz sprzętu i urządzeń,
34. Projekty elementów wyposażenia pomieszczeń i sal,
35. Wizualizacje projektowanego kompleksu obiektów, oraz wizualizacje każdego obiektu oddzielnie w co najmniej czterech ujęciach z uwzględnieniem terenu zewnętrznego i istniejącego otoczenia.
36. Ewentualne projekty przebudowy i usunięcia kolizji w odniesieniu do istniejących sieci i układu drogowego,
37. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
38. Charakterystyka energetyczna obiektów,
39. Instrukcja bezpieczeństwa pożarowego obiektów i projekt oznakowania obiektów ppoż. obejmujący także teren zewnętrzny, a uwzględniający w szczególności: określenie kierunków ewakuacji, rozmieszczenie podręcznego sprzętu gaśniczego i hydrantów, instrukcji postępowania na wypadek pożaru.
B. Obowiązkiem Wykonawcy jest uzyskanie własnym staraniem i na własny koszt wszelkich dokumentów, opracowań i wytycznych niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności:
1. Badań geotechnicznych gruntu.
2. Warunków technicznych prowadzenia robót (jeśli będą wymagane) w odniesieniu do Archeologicznych Zdjęć Polski.
3. Warunków technicznych gestorów sieci przyłączenia obiektu do sieci (z upoważnieniem inwestora),
4. Warunków technicznych obsługi komunikacyjnej (z upoważnieniem inwestora),
5. Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (z upoważnieniem inwestora),
6. Uzgodnienia projektów na każdym etapie opracowania:
- z rzeczoznawcami ds. zabezpieczeń ppoż, sanitarno- higienicznych oraz bhp i ergonomii,
- z zarządcami sieci infrastruktury sieci
7. Wystąpienie o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
C. W przedmiot zamówienia wchodzi także:
1. Opracowanie przedmiarów robót objętych projektami.
2. Opracowanie kosztorysów inwestorskich oraz ich aktualizacja po upływie jednego roku
od opracowania, jeśli do tego czasu nie zostanie wyłoniony wykonawca robót budowlanych.
3. Opracowanie Zbiorczego Zestawienia Kosztów.
4. Opracowanie Studium Wykonalności projektu porównujące zakładane koszty użytkowania dla przyjętych rozwiązań projektowych i przychody z tytułu prowadzonej działalności.
5. Opracowanie programu kulturalnego.
6. Uzyskanie wymaganych prawem pozwoleń administracyjnych w tym decyzji o pozwoleniu na budowę w oparciu o upoważnienie wykonawcy przez zamawiającego
7. Pełnienie nadzoru autorskiego na etapie wykonawstwa, w tym wizytacje terenu budowy co najmniej raz na tydzień we wszystkich branżach objętych projektowaniem, w tym udział
w radach budowy, uzgadnianie indywidualnej dokumentacji technicznej i rysunków warsztatowych opracowywanych przez wykonawcę robót budowlanych, kwalifikowanie odstąpień od zatwierdzonego projektu budowlanego. Zakłada się realizację robót w okresie od 01.2013 r. do końca 2014 r., zakładany okres realizacji prac budowlanych: 24 miesiące.
8. Uzyskanie wymaganych prawem pozwoleń administracyjnych w tym decyzji o pozwoleniu na budowę w oparciu o upoważnienie wykonawcy przez zamawiającego
9. Udział w przetargu na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych w postaci udzielania
za pośrednictwem Zamawiającego odpowiedzi oferentom na pytania dotyczące projektu będącego przedmiotem niniejszego zamówienia.
10. Organizowanie co 3 tygodnie, licząc od dnia podpisania umowy z wykonawcą, narad koordynacyjnych dokumentacji projektowej w siedzibie Zamawiającego, mających na celu bieżące konsultowanie z przedstawicielem Zamawiającego rozwiązań projektowych i postępu projektowania.
11. Uprawnienia Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady dokumentacji technicznej wygasają w stosunku do Wykonawcy dokumentacji wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności Wykonawcy robót z tytułu rękojmi za roboty wykonane na podstawie tej dokumentacji.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
79932000-6 Usługi projektowania wnętrz
79421100-2 Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robót budowlanych
71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
etap | proces | Termin wykonania |
Etap I | Koncepcja Funkcjonalno – Użytkowa | 20.09.2012 r. |
| Koncepcja wielobranżowa | 20.09.2012 r. |
| Studium Wykonalności | 20.09.2012 r. |
| Projekt budowlano- wykonawczy | 20.09.2012 r. |
| Charakterystyka energetyczna | 20.09.2012 r. |
| Zbiorcze zestawienia kosztów | 30.07.2012 r* |
| Przedmiary i Kosztorysy inwestorskie | 30.07.2012 r* |
| Specyfikacje techniczne | 20.09.2012 r. |
Etap II | Pozwolenie na budowę | 15.11.2012 r. |
Etap III | Nadzór autorski | Do końca realizacji procesu inwestycyjnego |
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 pkt. 1 - 9, ust. 2, pkt. 1 - 4 Ustawy.
Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: -wykażą się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, następujących usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia: co najmniej dwóch pełnobranżowych dokumentacji projektowych budynków użyteczności publicznej stanowiących część lub całość skansenu, lub parku historycznego/ archeologicznego wraz z infrastrukturą towarzyszącą, z których każda obejmowała co najmniej jeden budynek o kubaturze nie mniejszej niż 15000 m3 oraz wartości min. 3000000,00 zł netto (według kosztorysu inwestorskiego). oraz -wykonaniem co najmniej jednej dokumentacji projektowej rekonstrukcji obszaru krajobrazu kulturowego o pow. min. 1,00 ha oraz nakładach inwestycyjnych w wysokości min. 3000000,00 zł netto (według kosztorysu inwestorskiego).
Potencjał techniczny
warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - w postaci oryginału bądź kopii poświadczonej notarialnie. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
-Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń (co najmniej po 1 osobie dla każdej specjalności):
-w specjalności architektonicznej,
-w specjalności konstrukcyjno
- budowlanej,
-w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, -w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
-w specjalności telekomunikacyjnej.
Każda z wymienionych wyżej osób powinna posiadać doświadczenie w wykonaniu pełnobranżowej dokumentacji projektowej budynku użyteczności publicznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą o parametrach nie mniejszych niż 2000 m2 powierzchni użytkowej.
- Dysponują co najmniej jedną osobą odpowiedzialną za część merytoryczną projektu - tj. historyk lub historyk architektury lub historyk sztuki lub archeolog specjalizujący się w zakresie dawnego budownictwa drewnianego/względnie historii nowożytności.
-Dysponują co najmniej jedną osobą odpowiedzialną za część dotyczącą projektu wyposażenia i technologii kina 7D t.j. specjalistą mającym odpowiednią wiedzę i doświadczenie w zakresie projektowania obiektów kinowych z wykorzystaniem technologii min. 5 D min. 1 projekt w okresie ostatnich 5 lat,
UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza, aby powyższe funkcje były pełnione przez 1 osobę. Na każde ww. stanowisko winny być wskazane inne osoby..
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. -wymagane jest posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na sumę min. 150000,00 zł. -wymagane jest posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 150000,00 zł
2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w dziale VI SIWZ Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:
a. Formularz ofertowy (według załączonego druku) /załącznik nr 1 do SIWZ/.
b. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 oraz że Wykonawca
nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy /załącznik nr 2 do SIWZ/.
c. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
d. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie należycie /załącznik nr 3 do SIWZ/.
e. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami /załącznik nr 4 do SIWZ/.
f. Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień/załącznik nr 5 do SIWZ/.
g. Wykaz prac (części zamówienia), które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom /załącznik nr 6 do SIWZ/.
h. Opłacona polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważna/y na dzień składania ofert, na kwotę minimum 150000,00 zł.
i. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, na sumę min.150000,00 zł (wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
j. Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium.
k. Jeśli Wykonawcę reprezentuje inna osoba niż wskazana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu (o ile nie wynika
z dokumentów rejestracyjnych); pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub w postaci notarialnie potwierdzonej kopii.
4. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
5. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
VIII. Informacja na temat wadium:
1. Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą
Wpłaty wadium należy dokonać przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 12.06.2011 r. do godz. 13.00 na konto Zamawiającego nr 63807100060015356220000040 z dopiskiem na przelewie „WADIUM” i oznaczyć: „Wykonanie dokumentacji projektowej Parku Historycznego „TRYLOGIA” w Mielniku - etap I - Stanica Chreptiowska.”
3. Wadium wnoszone w pieniądzu
Wadium wniesione przelewem na konto Zamawiającego uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert zostanie zaksięgowane na koncie Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
- Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty
4. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej
Wadium może być również wnoszone w:
• poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
• gwarancjach bankowych,
• gwarancjach ubezpieczeniowych,
• poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późniejszymi zmianami)
Oryginał wadium wnoszonego w formie niepieniężnej musi być dołączony do oferty.
5. Brak dowodu wpłaty wadium skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
L.P | Nazwa kryterium | Opis kryterium | Waga kryterium (%) | Maksymalna ilość punktów obliczona wg wzoru |
1 | Cena | Cena oferty brutto podana w formularzu ofertowym załącznik 1 do SIWZ |
70% | Najniższa cena z ofert / cena oferty badanej x waga 70 |
2 | kreatywność w zaproponowanej koncepcji programu kulturalnego oraz opisie koncepcyjnym i materiałowym makiety XVII wiecznej Rzeczpospolitej oraz wizualizacji makiety | Indywidualna ocena punktowa uzyskana w wyniku indywidualnej oceny członków komisji |
15% | Suma punktów oferty badanej/najwyższa suma punktów za kryterium z badanych ofert x waga 15 |
3 | w kryterium – funkcjonalność w zaproponowanej koncepcji programu kulturalnego oraz opisie koncepcyjnym i materiałowym makiety XVII wiecznej Rzeczpospolitej oraz wizualizacji makiety, zgodność z materiałem wyjściowym | Indywidualna ocena punktowa uzyskana w wyniku indywidualnej oceny członków komisji |
15% | Suma punktów oferty badanej/najwyższa suma punktów za kryterium z badanych ofert x waga 15 |
RAZEM | 100 |
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 12.06.2012r do godz. 13:00
w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy Mielnik
ul. Piaskowa 38
17-307 Mielnik
Pokój nr 20 (sekretariat)
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 12.06.2012r o godz. 13:15
w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy Mielnik
ul. Piaskowa 38
17-307 Mielnik
Pokój nr 9 (sala konferencyjna)
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, do 50% wartości zamówienia podstawowego, w ciągu 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych. Nr ogłoszenia: 182858 - 2012. Data zamieszczenia 31.05.2012r
Wójt Gminy Mielnik
Adam Tobota
Metryka strony