ZP-FZ.271.2.16.2014 (Niemirów przy świetlicy)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Mielnik: Zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej w Niemirowie poprzez utworzenie siłowni zewnętrznej oraz zakup i montaż elementów małej architektury w ramach zadania inwestycyjnego Przebudowa świetlicy w Niemirowie wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu
 

Numer ogłoszenia: 216552 - 2014;

data zamieszczenia: 27.06.2014

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mielnik , ul. Piaskowa 38, 17-307 Mielnik, woj. podlaskie, tel. 085 6577003, faks 085 6577121.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielnik.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej w Niemirowie w ramach zadania inwestycyjnego Przebudowa świetlicy wiejskiej w Niemirowie wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia objętego niniejszym przetargiem obejmuje: 1.Wykonanie placu zabaw i siłowni zewnętrznej wraz z chodnikami, ogrodzeniem panelowym z bramą i furtką, w tym dostawa i montaż elementów wyposażenia placu zabaw i siłowi zewnętrznej. 2.Wykonanie chodników z kostki betonowej gr. 6 cm typu Nostalit K, Starobruk (kolor brązowy) w przestrzeni parku zgodnie z zakresem opracowania. 3.Dostawa i montaż elementów małej architektury - ławki, kosze na śmieci. 4.Wykonanie utwardzenia pod pomnik grysem marmurowym. 5.Demontaż - rozbiórka istniejącej wiaty przystankowej. 6.Wykonanie utwardzeń pod wiatę przystankową z kostki betonowej gr. 6cm. 7.Wykonanie nowej wiaty przystankowej zgodnie z dokumentacją. 8.Demontaż - rozbiórka ubikacji z elementów drewnianych z dołem kloacznym z betonu wraz z uzupełnieniem ziemią urodzajną miejsca urobku do niwelety przylegającego terenu. 9.Montaż 12 szt. rur ochronnych o dł. 4m pod chodnikami, służących do prowadzenia kablowej instalacji oświetlenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej załączonej do SIWZ. ZAPISY NINIEJSZEJ SIWZ ZMIENIAJĄ RODZAJ NAWIERZCHNI CHODNIKÓW PŁYT BETONOWYCH DREWNOPODOBNYCH (UJĘTYCH W DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ) NA KOSTKĘ BETONOWĄ GR. 6CM. OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA CAŁOŚCI OBIEKTU UKŁAD FUNKCJONALNY Na terenie objętym opracowaniem zaprojektowano: -utwardzenie pod pomnik białym grysem marmurowym (projekt i dostawa pomnika według odrębnego opracowania), -budowę placu zabaw i usytuowanie urządzeń fitness oraz ogrodzenie placu zabaw, -ciągi komunikacyjne piesze wykonane z kostki betonowej gr 6 cm (kolor) typu: Starobruk, Nostalit K lub inny o tym samym kształcie, -demontaż istniejącej i budowa nowej wiaty przystankowej. Umiejscowienie urządzeń oraz chodników przedstawiono na rysunkach w zał. 7 (projekt zagospodarowania terenu) OBSŁUGA KOMUNIKACYJNA Zaprojektowano ciągi komunikacyjne rozłożone po całym terenie parku przyległym do budynku. Chodniki o szerokości 2m o pochyleniu poprzecznym 1%. Odwodnienie powierzchniowe na teren zielony w obrębie działki nr ew. 185. Zaprojektowano inwestycja nie wpływa negatywnie na układ komunikacyjny całej działki. Zaprojektowano utwardzenie terenu wokół wiaty przystankowej należy wykonać z kostki betonowej gr. 6cm. Ciągi komunikacyjne piesze - chodniki należy wykończyć nawierzchnią z kostki betonowej grubości 6cm typ np: Nostalit K, Starobruk lub inny równoważny w paramterach, w kolorze brązowym. Obrzeża betonowe 6 x 20 x 100 cm, w kolorze szarym, należy stosować wokół chodników, powierzchni utwardzonych z kostki. Przy utwardzeniu terenu pod wiatę przystankową od strony drogi należy zastosować obrzeże w postaci krawężnika drogowego o wymiarach 20 x 30 x 100 cm. Po wykonaniu ciągów pieszych należy wykonać obsiew trawą miejsc wzruszonych przy budowie chodników i innych miejsc w których zostały zniszczone istniejące trawniki. Stan trawników należy doprowadzić do stanu co najmniej istniejącego. Przyjęto następujące rozwiązania konstrukcyjne dla poszczególnych układów komunikacyjnych: 1. Utwardzenie: -Kostka betonowa kształt gr. 6 cm -Podsypka piaskowo-cementowa gr. 5 cm -Podbudowa z kruszywa łamanego 0_31,5mm gr. 15 cm -Warstwa piasku gr. 10 cm 2. Chodniki: -Kostka betonowa kształt gr. 6 cm -Podsypka piaskowo-cementowa gr. 5 cm -Podbudowa z kruszywa łamanego 0_31,5mm gr. 10 cm -Warstwa piasku gr. 10 cm UWAGA: PODCZAS BUDOWY CHODNIKÓW (CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH) NALEŻY WYKONAĆ MONTAŻ 12 SZT. RUR OCHRONNYCH FI75MM O DŁ. 4M POD CHODNIKAMI ZGODNIE Z SKRZYŻOWANIAMI PRZYSZŁEJ LINII OŚWIETLENIOWEJ Z CHODNIKAMI, SŁUŻĄCYCH DO PROWADZENIA KABLOWEJ INSTALACJI OŚWIETLENIA. ZAPISY NINIEJSZEJ SIWZ ZMIENIAJĄ RODZAJ NAWIERZCHNI CHODNIKÓW Z PŁYT BETONOWYCH DREWNOPODOBNYCH (UJĘTYCH W DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ) NA KOSTKĘ BETONOWĄ GR. 6CM. UTWARDZENIE GRUNTU POD POMNIK Zaprojektowano utwardzenie terenu pod pomnik (lokalizacja na rys. projekt zagospodarowania terenu) o wymiarach 2 x 2 m. Jako ograniczenie zastosować obrzeża szare betonowe o wym. 6x20x100cm. Układ warstw: -grunt rodzimy -zagęszczony piasek gr. 20 cm -podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 30 cm, układane warstwami gr. 10cm i zagęszczane -geowłóknina -grys marmurowy biały o frakcji 10-16mm, gr. 10cm WIATA PRZYSTANKOWA Zaprojektowano wiatę przystankową drewnianą o wymiarach 430 x 200 cm na podłożu z kostki betonowej 6cm. Słupy nośne 30 x 30 x 200 cm w każdym narożu wiaty mocowane do fundamentu betonowego o wym. 30 x 40 cm i zbrojeniu 4 x fi10mm, strzemiona fi6mm co 30cm. Pomiędzy słupami mur z kamienia o wysokości 45cm. Wszystkie elementy wiaty malowane (impregnowane kolorem) dwukrotnie, z czego pierwsze malowanie przed montażem, natomiast drugie malowanie po montażu całości konstrukcji. Kolor do uzgodnienia z zamawiającym na etapie wykonania. Wypełnienie wiaty stanowią szyby ze szkła bezpiecznego na szkielecie z poziomych drewnianych desek 25 x 10 cm i pionowych słupków 10 x 10 cm, szkielet oparty na murze i mocowany do słupów nośnych na bazie kotw wtapianych np systemu HILTI lub równoważny. Na całej długości murku należy wykonać siedzisko drewniane o głębokości min. 45 cm. Dach o konstrukcji krokwiowej, kąt 45stopni, 4 spadowy. Krokwie 10 x 20 cm co średnio 70cm. Na krokwiach deskowanie pełne na pióro-wpust, pokrycie całości papą i pokrycie gontem bitumicznym w kolorze brązu. Do pionowych końców krokwi mocowana dekoracyjna drewniana deska okapowa zgodnie z rysunkiem (zdjęciem) w dokumentacji. ŁAWKI I KOSZE NA ŚMIECI Zaprojektowano ławki typu wiedeńskiego. Elementy składowe: drewniane siedzisko i oparcie, żeliwne podłokietniki i konstrukcja ławki. Produkt jest przystosowany do montażu na stałe za pomocą śrub przechodzących przez stopy odlewu żeliwnego. Ławki ustawiane w terenie zielonym, dyblowane do bloku betonowego nie mniejszego niż 0,008m3 tj nie mniejszego niż 20x20x20cm. Elementy drewniane zabezpieczone dwukrotnie impregnatem. Elementy stalowe malowane proszkowo. Ławki ustawiane w trawnikach na styku z obrzeżem chodników. Podstawowe wymiary: -długość ławki - 176cm. -szerokość ławki - 67cm. -wysokość całkowita - 82cm. -wysokość siedziska - 41cm. -szerokość siedziska - 42cm. Zaprojektowano przy każdej ławce kosz na śmieci o konstrukcji stalowej wykończonej z zewnątrz listwami z drzewa iglastego np: sosnowymi. Montaż przez przytwierdzenie do podłoża bloku betonowego (blok systemowy) w kształcie i wielkości podstawy kosza. Podstawowe wymiary: -średnica zewnętrzna 44 cm_ średnica wewnętrzna 38 cm, -wysokość od 60 cm do 70 cm, -podstawy stalowe w połączeniu z listwami sosnowymi 6 cm x 2,8 cm szt. 16, -wkład stalowy ocynkowany malowany proszkiem w kolorze czarnym. PLAC ZABAW I SIŁOWNIA ZEWNĘTRZNA 1.Na terenie pokrytym trawą zaprojektowano następujące urządzenia rekreacyjne: 1.1.Huśtawka wahadłowa (urządzenie będące w posiadaniu Zamawiającego) 1.2.Zestaw zabawowy I (urządzenie będące w posiadaniu Zamawiającego) 1.3.Karuzela 1.4.Bujak (urządzenie będące w posiadaniu Zamawiającego) 1.5.Huśtawka wagowa 1.6.Zestaw zabawowy II 1.7.Sprężynowiec 1.8.Pomost ruchomy 1.9.Piaskownica 1.10.Twister potrójny 1.11.Wahadło podwójne 1.12.Biegacz + orbitrek UWAGA: Urządzenia będące w posiadaniu zamawiającego należy zdemontować i ponownie zamontować zgodnie z lokalizacją przyjętą w projekcie. Dodatkowo należy również zdemontować i ponownie zamontować w miejsce wskazane przez Zamawiającego. karuzelę nie przedstawiona na projekcie zagospodarowania terenu i nie ujętą w przedmiarze, przedstawioną na fotografiach w załączniku nr 10, element nr 4. Miejsce montażu będzie się zawierała w zakresie opracowania niniejszego zamówienia. OGRODZENIE PLACU ZABAW Zaprojektowano ogrodzenie panelowe. Furtka szerokości 1 m, brama wjazdowa przesuwna szerokości min. 2,15 m (wymagana ze względu zapewnienia dostępu karetki pogotowia na plac zabaw). Panele, słupy i bramy powinny tworzyć zharmonizowaną całość. Przęsło w standardowym wymiarze 1070 x 2020 mm (wys. x dł.) Segment ogrodzenia wykonany z kształtowników i prętów stalowych w całości ocynkowanych ogniowo. Zastosowano pręty gładkie 12 mm, 8 mm i 6 mm. Konstrukcja urządzenia umożliwia swobodne składanie i montowanie przęseł po zakopaniu słupków w gruncie. Zabezpieczenie antykorozyjne wszystkich elementów metalowych poprzez ocynkowanie i lakierowanie. Słupek ogrodzenia montowany na prefabrykatach betonowych średnicy 500 mm ułatwiających montaż. Ogrodzenie w kolorze zielonym RAL 6005. Montaż ogrodzenia: 1.Wyznaczenie w terenie linii ogrodzenia. 2.Wykonanie wykopów fundamentowych o śr. 70 cm na głębokość 45 cm poniżej poziomu terenu. 3.Dno wykopu należy zagęścić 10 cm warstwą podsypki piaskowej i wyrównać jej poziom. 4.W dnie wykopu ustawić prefabrykat betonowy (fundament o śr. 50 cm) z przykręconą częścią słupka. Na tym etapie należy sprawdzić rozpiętość przęsła względem rozstawu słupków. Przęsło powinno chować się w kasecie słupka. Słupki ustawić w pionie za pomocą poziomicy. Następnie w wycięcia słupka przykręconego do fundamentu należy włożyć przęsło i i zamknąć je drugą częścią słupka. Obie części skręcić śrubą u dołu słupka. 5. Zamocowane słupki zasypać ziemią z urobku. 2.SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Całość robót budowlanych ujętych SIWZ opisana została, w dokumentacji projektowej, stanowiącej załączniki nr 7-11 do SIWZ, definiującej szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia: 1.Plansza zakresu opracowania ujętego niniejszym postępowaniem. 2.Projekty wykonawcze: 1)Budowa placu zabaw w Niemirowie 2)Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku świetlicy w Niemirowie wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu (prace wykonać w części ujętej zakresem na planszy z pkt. 1) 3.STWiOR: 1)w zakresie budowy placu zabaw. 2)w zakresie zagospodarowania terenu. 4.Fotografie urządzeń placu zabaw będących w posiadaniu zamawiającego. Dodatkowo - pomocniczo do SIWZ załączone zostały przedmiary robót. Wykonawca dla ustalenia ceny winien uwzględnić wszystkie elementy zawarte w zakresie opracowania dokumentacji projektowej dla etapu robót przewidzianych w niniejszym postępowaniu - w przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową a dokumentami pomocniczymi (przedmiary robót) - przesądzają zapisy dokumentacji projektowej i STWiOR. Z uwagi na wskazanie w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót znaków towarowych oraz nazw producentów, Zamawiający informuje, iż dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają co najmniej takie same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz warunkach zawartych w pozwoleniu na budowę. Zgodnie z art. 25 ust.5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.DODATKOWO W ZAKRESIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DO OBOWIĄZKÓW WYKONAWCY NALEŻY: 3.1.Obsiew trawą miejsc wzruszonych przy budowie i innych miejsc w których zostały zniszczone istniejące trawniki parku. 3.2.Obsługa geodezyjna inwestycji wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą oraz wykazem zmian ewidencyjnych (zmiana klasyfikacji gruntów, wyłączenia z produkcji rolnej) wykonanej inwestycji. 3.3.W momencie otwarcia placu budowy, po wytyczeniu obiektu (chodników) należy zgłosić do Inwestora niezbędne drzewa i krzewy do wycinki, zawierające się w świetle obiektów budowlanych, celem uzyskania stosownych decyzji. Wycinka i karczowanie drzew jest w zakresie Wykonawcy. 3.4.Przywrócenie terenu do stanu pierwotnego (oświadczenia/protokoły odbioru od właścicieli terenów o przywróceniu do należytego stanu ich własności). 3.5.Sporządzenie planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. 3.6.Naprawienie uszkodzenia nawierzchni drogi, uszkodzeń działek przyległych, spowodowanego sprzętem budowlanym lub składowaniem materiałów budowlanych podczas prowadzenia robót. 3.7.Wykonawca poniesie wszelkie koszty i zapewni media we własnym zakresie (woda, energia elektryczna i ścieki). 3.8.Sporządzenie i przedłożenie dokumentacji odbiorowej, w przypadku braku dokumentów lub ich błędów, Wykonawca jest zobowiązany naprawić i uzupełnić ww dokumentacje odbiorową. 3.9.Zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich, ogrodzenie terenu i oznakowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.10.Zamawiający zaleca zapoznanie się z terenem planowanej inwestycji, w szczególności z topografią terenu, linią ogrodzenia, roślinnością i ogólnym stanem terenu..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, do 50% wartości zamówienia podstawowego, w ciągu 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.50-6, 45.11.12.00-0, 45.11.27.23-9, 45.23.32.60-9, 45.11.27.23-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 PLN. 2.Wadium może być wnoszone w następujących formach: 2.1pieniądzu; 2.2poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3gwarancjach bankowych; 2.4gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: nr 63 8071 0006 0015 3562 2000 0040 4.Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 5.Gwarancja ubezpieczeniowa lub gwarancja bankowa złożona jako zabezpieczenie wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 6.W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 6.2.w art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw; 6.3.w art. 46 ust. 5 Ustawy Pzp, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 6.3.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 6.3.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.3.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7.Z dokumentu wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna powinno ponadto wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. 8.Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 9.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale. 10.Wadium wniesione przez jeden z podmiotów składających ofertę wspólnie uważa się za wniesione prawidłowo. 11.Zwrot wadium: Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z uwzględnieniem postanowień art. 46 Ustawy Pzp. 12.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 13.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8.11, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 15.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 16.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 17.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 17.1.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 17.2.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 17.3.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 18.Brak dowodu wpłaty wadium skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Przedmiot zamówienia musi być wykonywany przy udziale i obecności na placu budowy kierownika budowy. Osoba, która będzie pełniła funkcję Kierownika budowy musi spełniać następujące wymagania: -Wymagane uprawnienia: Osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów) Wymieniona osoba musi posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r., Nr 1409 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578 ze zm. lub uprawnienia uzyskane na podstawie przepisów obowiązujących uprzednio. W przypadku dysponowania osobami będącymi obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, kwestie uprawnień należy rozpatrywać z uwzględnieniem art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 15 lutego 2002 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. 2002 nr 23 poz. 221) lub zgodnie z Ustawą z dnia 18. marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 08.63.394). Na etapie oceny ofert warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia obejmujący wyżej wskazaną funkcję (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ) wraz z oświadczeniem, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uwzględnione w treści załącznika nr 4 do SIWZ) . Przed podpisaniem umowy na roboty budowlane wybrany w niniejszym postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień przez w/w osobę uczestniczącą w wykonywaniu zamówienia

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże iż: a)posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych), b)jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą: informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej oraz opłaconej polisy a w przypadku jej braku - innego dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

·         informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

·         opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

·         aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)formularz oferty 2)kosztorys ofertowy, na podstawie którego oszacowano cenę ryczałtową oferty (pomimo ryczałtowego charakteru wynagrodzenia Wykonawcy, Kosztorys jest niezbędny ze względu na dofinansowanie części zadania inwestycyjnego ze środków Unii Europejskiej - będzie podstawą ustalenia i rozliczenia kosztów dofinansowanych) 3)jeśli Wykonawcę reprezentuje inna osoba niż wskazana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych); pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub w postaci notarialnie potwierdzonej kopii

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach: 1.1.Zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 1.2.Zmian korzystnych dla Zamawiającego, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 1.3.Przesunięcia terminu wykonania umowy, jeżeli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nie jest możliwe dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy. 1.4.Przesunięć terminu wykonania przedmiotu umowy ze względu na konieczność udzielenia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli nie jest możliwe równoległe wykonywanie robót. 1.5.Dopuszczalnej prawem zmiany strony umowy lub oznaczenia stron umowy. 1.6.Wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy robót lub dalszego podwykonawcy robót. 1.7.Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa. 1.8.Zmian w zakresie zasad rozliczeń i warunków płatności związanych z zawarciem umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo. 1.9.Zmiany wynagrodzenia w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 1.10.Zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn innych niż zawinione przez Wykonawcę, tj.: 1.10.1.siły wyższej, 1.10.2.zmian dokumentacji projektowej, 1.10.3.zawieszenia robót przez Zamawiającego. 1.11.Warunki atmosferyczne nie będą traktowane jako siła wyższa, chyba że ich działanie było nadzwyczajne i miało istotny wpływ na wykonanie zadania 1.12.Zmiana terminu może wystąpić wyłącznie o czas trwania i czas usunięcia skutków działania ww. czynników

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.mielnik.wrotapodlasia.pl/informacje/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mielnik ul. Piaskowa 38 17-307 Mielnik.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

14.07.2014 godzina 12:00,

miejsce: Urząd Gminy Mielnik ul. Piaskowa 38 17-307 Mielnik, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie częściowo dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 działanie 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla małych projektów, tj. operacji, które nie odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działań Osi 3 ale przyczyniają się do osiągnięcia celów tej osi w ramach realizacji projektu Zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej w Niemirowie poprzez utworzenie siłowni zewnętrznej oraz zakup i montaż elementów małej architektury.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

 

 

Wójt Gminy Mielnik

 

Adam Tobota

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Wójt Adam Tobota

Wytwarzający/odpowiadający: Kamil Markiewicz

Data wytworzenia: 2014-07-22

Wprowadzający: Kamil Markiewicz

Data wprowadzenia: 2014-06-27

Data modyfikacji: 2014-07-22

Opublikował: Kamil Markiewicz

Data publikacji: 2014-06-27