ZP-O.271.17.2.2013 (dokmentacja droga)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Mielnik: WYKONANIE DOKUMENTACJI BUDOWY DROGI DOJAZDOWEJ DO PÓL W MIELNIKU, DROGA WEWNĘTRZNA DZ. NR 5467
 

Numer ogłoszenia: 496254 - 2013;

data zamieszczenia: 03.12.2013
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mielnik , ul. Piaskowa 38, 17-307 Mielnik, woj. podlaskie, tel. 085 6577003, faks 085 6577121.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielnik.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE DOKUMENTACJI BUDOWY DROGI DOJAZDOWEJ DO PÓL W MIELNIKU, DROGA WEWNĘTRZNA DZ. NR 5467.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wykonanie dokumentacji projektowej: projekt budowlany i projekt wykonawczych (w tym: dokumentacja kosztorysowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót) dla zadania budowa drogi żwirowej dojazdowej do pół: droga wewnętrzna na działce o numerze geodezyjnym 5467 w miejscowości Mielnik. Podstawowe parametry drogi będącej przedmiotem opracowania: a)długość ok. 2300,0 (+_-50) mb., b)szerokość korony żwirowej 5,0 m., c)szerokość poboczy żwirowych 0,75m, Działki ewidencyjne biorące udział w zadaniu: - dz. nr 5467 - pas drogi wewnętrznej z istniejącą nawierzchnią szutrową - dz. nr 7171 - pas drogi gminnej z istniejącą nawierzchnią szutrową w której należy rozwiązać skrzyżowanie z projektowaną drogą - dz. 5147 - pas drogi powiatowej w której należy rozwiązać skrzyżowanie z tą drogą Zamawiający na etapie tworzenia ogólnej koncepcji projektu ma prawo do wnoszenia uwag i drobnych zmian. Opisane wymagania rozwiązań są poglądowe, ich uszczegółowienie nastąpi na etapie projektu. Wszystkie w_w wytyczne i założenia do projektowania powinny być skonsultowane z Zamawiającym i mogą ulec zmianie w trakcie opiniowania dokumentacji. 1.1.W koszt Wykonawcy wchodzą: 1)uzyskanie map do celów projektowych, 2)wstępna koncepcja budowy drogi z uzgodnionymi zjazdami, przekrój poprzeczny drogi z opisanymi funkcjami, 3)projekty budowlane i wykonawcze, 4)kosztorys inwestorski, przedmiar robót, tabela elementów scalonych oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 5)materiały projektowe do uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi, 6)operat inwentaryzacji zieleni, w tym inwentaryzacja drzew przeznaczonych do wycinki (złożenie wniosku o wycinkę), 7)projekt stałej organizacji ruchu, 8)opracowania geotechniczne, określające warunki gruntowo - wodne, 1.2.Wykonawca zobowiązany jest uzyskać we własnym zakresie, do dnia zakończenia zadania określonego w umowie: 1)decyzje o lokalizacji inwestycji celu publicznego, 2)decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje inwestycji, 3)wszelkie pozwolenia i uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę, 4)pozwolenie wodno-prawne w przypadku przepustów lub innych na które jest wymagane, 5)pozwolenie na budowę 2.Dokumentację tj. projekty budowlane i wykonawcze, należy przygotować w czterech egzemplarzach w formie papierowej oraz w formie elektronicznej. Wykonawca odpowiada za wady dokumentacji projektowej również po przyjęciu przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i zapłacie za jego wykonanie. W sytuacji takiej, Wykonawca zobowiązany jest dokonać niezbędnych korekt i poprawek w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od dnia przekazania wezwania do poprawek lub korekt. Wykonawca zobowiązany będzie do jednorazowej aktualizacji kosztorysu inwestorskiego na wezwanie Zamawiającego, bez dodatkowego wynagrodzenia. 3.Informacje dodatkowe: 3.1.Mapka obszaru, który należy objąć projektowaną drogą (w załączniku 10 do SIWZ) 3.2.Opis przedmiotu zamówienia (w załączniku nr 1 do SIWZ) 3.3.Planowana inwestycja leży w Strefie Obszaru Chronionego Krajobrazu Dolina Bugu 3.4.Wymagania formalno-prawne: 1)Projekt budowlany winien spełniać wszelkie wymogi obowiązującej ustawy Prawo budowlane z dn. 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2010r. nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz. 462), Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r., Nr 43 poz. 430 z późn. zm.). Projekt budowlany należy uzgodnić branżowo z zainteresowanymi stronami. Dokumentacja projektowa powinna uwzględniać wnioski i zalecenia decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje inwestycji. 2)Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach należy przygotować zgodnie z Ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. nr 199 poz. 1227 z późn. zm.). 3)Wniosek o uzyskanie pozwolenia na budowę należy przygotować zgodnie z Ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. nr 243 poz. 1623 z późn. zm.). 4)Wszystkie załączone kserokopie i odpisy: map, uzgodnień itp. powinny posiadać potwierdzenie zgodności z oryginałem. 5)Projektant dostarczy Zamawiającemu kopię projektu w formie elektronicznej w tym wersję edytowalne, tj. doc. dwg. i inne pliki wykonawcze narzędzi komputerowych użytych do tworzenia projektu. 6)Po stronie Wykonawcy dokumentacji projektowej leży uzyskanie pozwolenia na budowę (w terminie wykonania umowy) za upoważnieniem inwestora..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

·         Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie tego warunku. Warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

·         Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat (słownie: trzech lat) przed upływem terminu składania ofert wykonał nie mniej niż 2 (słownie: dwa) zamówienia na usługi projektowania dokumentacji budowlanej i wykonawczej dla budowy lub przebudowy dróg o długości 1000 m każda. Na potwierdzenie spełnia warunku do oferty należy złożyć wraz z ofertą wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie lub wykonywanie dostaw lub usług - wzór formularza stanowi załącznik nr 6 do SIWZ

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

·         Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie tego warunku. Warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

·         Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca spełni warunek dysponowania projektantem o specjalności drogowej, posiadającym minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór w załącznik nr 5 do SIWZ

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

·         Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Ocena spełnienia warunku na podstawie załączonej do oferty opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

·         wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

·         opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

·         aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

·         lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)formularz oferty

2)informacja na temat zakresu prac powierzonych podwykonawcom

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w odniesieniu do oraz w następujących okolicznościach: 1)termin może ulec zmianie w przypadku: a)przedłużenia się uzgodnień zewnętrznych przez podmioty do tego upoważnione, b)wystąpienia okoliczności nie zawinionych przez strony, których nie można było wcześniej przewidzieć, c)konieczności wprowadzenia zmian projektowych lub technologicznych, d)znacznego wydłużenia postępowania przetargowego, co spowoduje niemożliwe do przewidzenia opóźnienie w podpisaniu umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia; 2)może nastąpić zmiana personelu Wykonawcy lub Zamawiającego, w przypadku gdy Wykonawca lub Zamawiający nie będzie mógł skierować do wykonania zamówienia personelu wskazanego w ofercie, przy czym nowe osoby muszą spełniać warunki określone w SIWZ dla personelu; 3)zmiany obowiązujących przepisów prawa, która powoduje, że konieczne dla prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia stanie się dokonanie zmiany umowy lub zakresu prac projektowych; 4)wystąpienia obiektywnych okoliczności, które powodują, że dokonanie zmiany byłoby korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mielnik.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Gminy Mielnik, ul. Piaskowa 38, 17-307 Mielnik.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

12.12.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Mielnik, ul. Piaskowa 38, 17-307 Mielnik, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Wójt Gminy Mielnik

Adam Tobota

Metryka strony

Udostępniający: Wójt Adam Tobota

Wytwarzający/odpowiadający: Kamil Markiewicz

Data wytworzenia: 2014-01-08

Wprowadzający: Kamil Markiewicz

Data wprowadzenia: 2013-12-03

Data modyfikacji: 2014-01-08

Opublikował: Kamil Markiewicz

Data publikacji: 2013-12-03