RG.341-1/11
Zmiana treści SIWZ: |
Wyjaśnienia treści SIWZ: |
RG.341-1/11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG.341-1/11. Nazwa zadania:
"Przebudowa drogi gminnej Nr 109591B Radziwiłłówka-Grabarka – wykonanie nawierzchni bitumicznej"
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p.zm) Gmina Mielnik zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
ul. Piaskowa 38
17-307 Mielnik
www.mielnik.com.pl (BIP)
gmina@mielnik.com.pl
Godziny urzędowania :poniedziałek-piątek 7:30-15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.mielnik.com.pl (BIP)
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego. Opłata za udostępnienie SIWZ wynosi 500zł (pięćset złotych) netto.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane
Wspólny Słownik Zamówień : CPV 45.23.32.25-2 – roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni drogi gminnej Nr 109591B w odcinku 0+000-4+990 Radziwiłłówka-Grabarka wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą, polegające na :
1) przygotowaniu podbudowy : równaniu i profilowaniu wraz z zagęszczeniem na długości 4 165mb,
2) wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego - warstwa wiążąca grubości 4cm na powierzchni 21 259,78m² wraz z nawiązaniem do istniejącej nawierzchni bitumicznej,
3) wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna grubości 4cm – na powierzchni 25 334,78m²
4) wykonaniu poboczy z pospółki grubości 8 cm – w km. 0+000-4+175 i grubości 4cm w km 4+175 - 4+990,
5) ustawieniu znaków drogowych pionowych- 20szt.
Szczegółowy zakres, ilość i rodzaj robót zawiera dokumentacja projektowa, szczegółowe specyfikacje techniczne oraz przedmiar robót (załącznik Nr 8 do SIWZ)
V. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
VI. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VII. Termin wykonania zamówienia:
VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń.
IX. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 46 000zł , słownie: czterdzieści sześć tysięcy złotych
X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium | Waga |
CENA | 100% |
XI. Miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Mielnik
ul. Piaskowa 38
17-307 Mielnik
Pokój nr 20 (sekretariat)
XII. Miejsce i termin otwarcia ofert:
w siedzibie zamawiającego :
Urząd Gminy Mielnik
ul. Piaskowa 38
17-307 Mielnik
Pokój nr 9 (sala konferencyjna)
XIII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
XIV. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
XV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów
XVI. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod Nr 20448-2011 dnia 11.02.2011r
Metryka strony