ZP-O.271.14.2.2013

 

 

Mielnik, dn. 14.11.2013r.

INFORMACJA W ZWIĄZKU Z POSTĘPOWANIEM Nr: ZP-O.271.14.2.2013

 

Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 
1.300.000,00 zł (słownie: jeden milion trzysta tysięcy złotych 00/100 groszy).

 

 

Zamawiający informuje, że na podstawie art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. Zm. – dalej Pzp) dokonał następujących zmian w związku z prowadzonym postępowaniem:

 

1. zmienił zapis w treści SIWZ w pkt. 12.3, ppkt. 6) dot. sposobu obliczenia ceny ofertowej,

2. zmienił zapis w załączniku nr 2 do SIWZ, tj. istotne postanowienia umowy w pkt. 3

3. zmienił termin składania ofert na 21.11.2013 r. godz. 12.00.

 

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych, Numer ogłoszenia: 463680 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013


 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

bip.ug.mielnik.wrotapodlasia.pl/informacje/przetargi/


Mielnik: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1.300.000,00 zł (słownie: jeden milion trzysta tysięcy złotych 00/100 groszy).
Numer ogłoszenia: 457506 - 2013; data zamieszczenia: 08.11.2013


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mielnik , ul. Piaskowa 38, 17-307 Mielnik, woj. podlaskie, tel. 085 6577003, faks 085 6577121.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.mielnik.wrotapodlasia.pl/informacje/przetargi/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1.300.000,00 zł (słownie: jeden milion trzysta tysięcy złotych 00/100 groszy)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1.300.000,00 zł (słownie: jeden milion trzysta tysięcy złotych 00/100 groszy) przy założeniach: a) oprocentowanie kredytu: WIBOR 1-miesięczny na dzień 30.09.013 r. 2,59% plus stała marża banku przy następujących założeniach: b) uruchomienie kredytu w okresie od 5 do 10 grudnia 2013 roku. c) okres karencji w spłacie kapitału do 31 stycznia 2014 roku; d) spłata: w latach 2014 - 2020; tj. 2014 i 2015 r. do 31 stycznia w jednej racie 100.000,00 zł, a w latach 2016 - 2020 płatne w dwóch równych ratach po 110.000,00 zł do 30 czerwca i do 31 grudnia każdego roku; e) spłata odsetek w okresach miesięcznych, płatnych w ostatnim dniu miesiąca; f) Zamawiający ma prawo do wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub części aktualnego zadłużenia przed terminem ustalonym w umowie bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu; g) zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco (kontrasygnowany przez Skarbnika Gminy Mielnik); h) Zamawiający nie przewiduje prowizji od zaangażowania; i) Zawarcie aneksu do umowy nastąpi bez opłat..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2020.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 72 poz. 665 z późniejszymi zmianami), a w przypadku określonym w art. 178 ust 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena tego warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę świadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena tego warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę świadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena tego warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę świadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena tego warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę świadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy oraz sprawozdania finansowego

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności – za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) zmiana strony umowy , tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów oraz zmiana nazwy, adresu i siedziby Wykonawcy bądź Zamawiającego; 2) zmiana terminu spłaty rat kapitałowych; 3) zmiana obowiązujących przepisów prawa pociągająca za sobą zmianę postanowień niniejszej umowy- jeżeli jest korzystna dla Zamawiającego 4) zmiana terminu uruchomienia kredytu z uwagi na przedłużenie się procedury przetargowej. 16.3. Określa się następujący tryb dokonywania istotnych zmian postanowień umowy: 1) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, 2) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności, 3) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.mielnik.wrotapodlasia.pl/informacje/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mielnik; ul. Piaskowa 38, 17-307 Mielnik.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Mielnik (sekretariat); ul. Piaskowa 38, 17-307 Mielnik.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Wójt Adam Tobota

Wytwarzający/odpowiadający: Kamil Markiewicz

Data wytworzenia: 2013-11-29

Wprowadzający: Kamil Markiewicz

Data wprowadzenia: 2013-11-08

Data modyfikacji: 2013-11-29

Opublikował: Kamil Markiewicz

Data publikacji: 2013-11-08